خرید بسته اینترنت هدیه روند سخت و پیچیده‌ای ندارد. شما می‌توانید از چند تا روش ساده بسته اینترنتی برای دیگران بخرید و به آنها سر مناسبت‌های خاص هدیه دهید. اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل امکان خرید بسته اینترنتی برای دیگران را فراهم کرده‌اند. برای این کار می‌توانید اطلاعات موردنیاز خود را از این مطلب به دست آورید……

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که تصمیم به خرید هدیه‌ای برای دوست و آشنا داشته‌اید اما مورد مناسبی پیدا نکرده‌اید. همیشه نیاز نیست برای هدیه دادن کادوی گران‌قیمت انتخاب کنید، گاهی‌اوقات می‌توانید با یک هدیه کوچک، دیگران را خوشحال کنید. یکی از کادوهای کوچک اما با ارزش، خرید اینترنت هدیه برای دیگران است.

شما می‌توانید تنها با دسترسی به یک گوشی موبایل ساده متصل به اینترنت، بسته اینترنتی همراه اول، ایرانسل یا رایتل را بگیرید و آن را به صورت هدیه برای دوست و آشنا بفرستید. مراحل خرید اینترنت هدیه ساده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد؛ اما، برای اینکه بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، بهترین بسته اینترنتی با حجم دلخواه را بخرید، نیاز است روش‌های آن را بشناسید. در نتیجه، با ما تا انتهای این مطلب از وبلاگ پیشخوان۲۴ همراه باشید.

چرا به دیگران بسته اینترنت هدیه دهیم؟

این روزها بسته‌های اینترنت جای خودشان را در زندگی شخصی و کاری همه ما باز کرده است. کمتر کسی وجود دارد که با نحوه کار با اینترنت آشنا نباشد؛ پس، با خرید این هدیه کوچک و با ارزش، می‌توانید هم هزینه نسبتا کمی برای خرید کادو پرداخت کنید و هم طرف مقابل را خوشحال کنید. ما در ادامه نحوه خرید اینترنت هدیه برای همراه اول، اینترنت هدیه برای ایرانسل و رایتل را آموزش داده‌ایم.

چرا باید اینترنت هدیه دهیم؟

چگونه به دیگران بسته اینترنت هدیه دهیم؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به دنبال خرید هدیه متفاوت برای دوست و آشنا باشید اما هر چه‌قدر بازار را زیر و رو می‌کنید، چیز مناسبی پیدا نمی‌کنید؟ یکی از چیزهایی که می‌توانید هدیه دهید، بسته اینترنت است.

حالا احتمالا برایتان این سوال پیش‌آمده که چطور این بسته اینترنت را بخرید و برای دیگران بفرستید؟ پاسخ این سوال پیش ما است. در ادامه نحوه خرید هدیه اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل برای دیگران را آموزش داده‌ایم.

نحوه خرید بسته اینترنت هدیه همراه اول برای دیگران

همراه اول اولین و محبوب‌ترین اپراتور بین کاربران پرطرفدار شارژ و اینترنت شناخته می‌شود. شما می‌توانید از امکان اینترنت هدیه به دیگران همراه اول استفاده کنید و یک بسته اینترنت با حجم مناسب را تهیه کنید و کادو دهید.

باید در نظر داشته باشید که خرید بسته اینترنت هدیه همراه اول تنها برای کسانی امکان‌پذیر است که سیم‌کارت اعتباری یا دائمی همراه اول را دارند؛ وگرنه، هدیه دادن کمی سخت می‌شود اما هنوز یک راهکار طلایی وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم و در ادامه در مورد روش‌های خرید بسته اینترنت برای دیگران صحبت می‌کنیم. این روش‌ها عبارت‌ند از:

خرید بسته اینترنت هدیه برای دیگران با پیشخوان ۲۴

اگر از خط همراه اول خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید بسته اینترنت روزانه، هفتگی یا ماهانه برای دوست و آشنا بخرید، می‌توانید از سامانه استعلام و پرداخت پیشخوان۲۴ استفاده کنید. تنوع بسته‌ها در این سامانه زیاد است.

اگر قرار است این هدیه را به کسی بدهید که اهل تماشای فیلم و سریال است، می‌توانید بسته‌های اینترنت با حجم بالا را تهیه کنید و از طریق پیامک برای افراد بفرستید. در ادامه نحوه خرید اینترنت هدیه همراه اول به دیگران در سایت و اپلیکیشن پیشخوان۲۴ را به صورت مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم:

  1. برای خرید اینترنت هدیه برای دیگران باید ابتدا وارد سایت پیشخوان ۲۴ به نشانی pishkhan24.com شوید؛
  2. گزینه خرید بسته اینترنت را از دسته‌بندی سرویس‌ها انتخاب کنید؛
  3. شماره موبایل شخصی می‌خواهید این بسته اینترنت را به عنوان هدیه دریافت کند، وارد کنید؛
  4. سپس نام اپراتور را انتخاب کنید. اگر سیم‌کارت رایتل یا ایرانسل دارد و به تازگی به همراه اول ترابرد کرده، نیاز است در این بخش نام اپراتور را همراه‌اول انتخاب کنید؛
  5. نوع سیم‌کارت خود را از بین گزینه‌های دائمی، اعتباری و انارستان انتخاب کنید؛
  6. حالا باید نوع بسته اینترنت دلخواه خود را از بین انواع بسته‌های اینترنتی نمایش‌داده‌شده انتخاب کنید؛
  7. بعد از انتخاب نت دلخواه باید گزینه خرید بسته اینترنت را انتخاب کنید؛
  8. شیوه پرداخت خود را از بین کیف پول و درگاه سداد انتخاب کنید؛
  9. بعد از پرداخت روی گزینه تکمیل فرآیند خرید و سپس گزینه بازگشت به پیشخوان کلیک کنید؛
  10. بسته اینترنت با موفقیت خریداری شد. حالا کافی است صبر کنید تا همراه اول پیامک فعال‌سازی بسته اینترنت را برای دوست یا آشنایتان بفرستد.

نکته: اگر خط همراه اول هم ندارید، مشکلی بابت خرید بسته اینترنت همراه اول نخواهید داشت؛ چراکه این سامانه خدمات خود را به کلیه مخاطبین خود ارائه می‌دهد.




کد اینترنت هدیه همراه اول

همراه اول برای آسایش و راحتی کاربران، امکان خرید بسته اینترنت هدیه برای مشترکین اعتباری و دائمی را فعال کرده است. شما می‌توانید به‌سادگی با شماره‌گیری کد اینترنت هدیه به دیگران همراه اول #۱* و #۱۰۰* بسته اینترنتی خود را خریداری کنید و از طریق پیامک برای فرد دیگر ارسال کنید. اگر با مراحل خرید بسته اینترنت هدیه برای دیگران آشنایی ندارید، با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهیم.

کد اینترنت هدیه به دیگران همراه اول #۱*

فارغ از اینکه نوع سیم‌کارت شما چیست، می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #۱* بسته اینترنت را از خطی به خط دیگر انتقال دهید. اما این تنها خدمت این کد دستوری نیست و شما می‌توانید با شماره‌گیری آن از خدمات دیگر نیز بهره‌مند شوید.

برای خرید بسته اینترنت هدیه ابتدا نیاز است شماره‌گیر موبایل خود را باز کنید و کد دستوری #۱* را وارد کنید. سپس فهرستی از خدمات به شما نمایش داده می‌شود. برای خرید بسته اینترنت باید گزینه ۵ یعنی اینترنت را انتخاب کنید. سپس در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود نام اپراتور سیم‌کارت خود را انتخاب کنید. همراه اول را از بین گزینه‌ها انتخاب کنید تا تنها خدمات این اپراتور به شمانمایش داده شود. سپس فهرست زیر باز می‌شود که می‌توانید گزینه موردنظر خود را انتخاب و پرداخت کنید.

کد اینترنت هدیه به دیگران همراه اول

کد اینترنت هدیه به دیگران همراه اول #۱۰۰*

خرید اینترنت هدیه برای دیگران با همراه اول ساده است، تنها نیاز است کد دستوری #۱۰۰* را در شماره‌گیر موبایل خود وارد کنید. سپس نوع بسته اینترنتی را از میان گزینه‌های فهرست زیر انتخاب کنید:

بعد از انتخاب شماره مورد نظر، باید بسته اینترنتی خود را با حجم و قیمت مناسب انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید بسته اینترنت هدیه دهید، بهتر است بسته اینترنت خود را از میان بسته‌های بلندمدت و یک‌ماهه انتخاب کنید. توجه داشته باشید در صورتی می‌توانید بسته اینترنت ترکیبی برای شماره موبایل دیگر خریداری کنید که به گوشی موبایل او دسترسی داشته باشید و بتوانید با شماره او، کد دستوری #۵۳۱*۱۰۰* را شماره‌گیری کنید یا از اپلیکیشن همراه من برای خرید بسته اقدام کنید.

نکته ۱: اگر فرد مورد نظر از قبل بسته اینرنت فعال قابل تمدید داشته باشد و شما برای او بسته اینترنت با حجم محدود خریداری کنید، احتمالا آن فرد بعد از اتمام حجم بسته فعلی با مشکل اینترنت روبه‌رو می‌شود. خوب است اگر دوست صمیمی یا یکی از آشنایانتان است، او را در جریان این موضوع قرار دهید و بداند بعد از آن باید بسته اینترنت خود را تمدید یا اینترنت جدید خریداری کند.

نکته ۲: بسته‌های اینترنت ترکیبی فابل تمدید نیستند. شما می‌توانید آ‌نها را حذف کنید اما هزینه بسته اینترنتی به کارت بانکی یا اعتبار شما باز نمی‌گردد. پس بهتر است پیش از خرید یا فعال‌سازی بسته اینترنت ترکیبی تمام شرایط را در نظر بگیرید.

خرید اینترنت هدیه برای دیگران با اپلیکیشن همراه من

یکی دیگر از روش‌های خرید بسته اینترنت هدیه برای دیگران دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من است. اگر قصد خرید بسته اینترنت هدیه را دارید، می‌توانید به شیوه زیر عمل کنید:

  1. اپلیکیشن همراه من را از گوگل‌پلی یا سایت همراه اول دانلود کنید و روی موبایل خود نصب کنید؛
  2. شماره موبایل خود را وارد کنید تا بتوانید وارد برنامه شوید و از خدمات استفاده کنید؛
  3. حالا برای خرید بسته اینترنت هدیه برای دیگران نیاز است گزینه بسته‌ها > خرید بسته جدید را انتخاب کنید؛
  4. از بین گزینه‌های موجود، اینترنت را انتخاب کنید؛
  5. در این مرحله ابتدا نیاز است از منوی بالا شماره همراه خود را تغییر دهید؛
  6. سپس باید بسته اینترنت با حجم دلخواه را انتخاب کنید؛
  7. شیوه پرداخت هزینه بسته اینترنتی را از بین دو گزینه پرداخت مستقیم و بر روی قبض انتخاب کنید؛
  8. بعد از آن بسته اینترنتی برای شماره موبایل وارد‌کرده فعال می‌شود و هدیه به دست او می‌رسد.

خرید بسته اینترنت هدیه با اپلیکیشن همراه من

خرید بسته اینترنت هدیه همراه اول به دیگران با سایت اصلی mci.ir

شما می‌توانید از وب‌سایت رسمی اپراتور همراه اول برای خرید بسته اینترنت استفاده کنید. برای خرید بسته اینترنت هدیه همراه اول تنها لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

نحوه خرید بسته اینترنت هدیه ایرانسل برای دیگران

ایرانسل به‌عنوان دومین اپراتور محبوب در بین مشترکین خطوط اعتباری و دائمی شناخته می‌شود. شما می‌توانید اینترنت هدیه‌ی ایرانسل را بگیرید و برای شماره شخص دیگر ارسال کنید. در ادامه تمام روش‌های خرید بسته اینترنت هدیه ایرانسل را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با مطالعه آنها متوجه روند انجام کار شوید:

خرید بسته اینترنت هدیه برای دیگران با اپلیکیشن پیشخوان۲۴

احتمالا برای شما هم پیش‌آمده که بسته اینترنت خریده‌اید سپس متوجه شده‌اید بسته اینترنت برای شما فعال نشده است همچنین نمی‌دانستید برای پیگیری مشکل باید چه کاری انجام دهید. سامانه جامع استعلام و پرداخت پیشخوان۲۴ تمام مشکلات فعلی را برطرف کرده و همواره در تلاش است تا تجربه خوبی از خرید را برای کاربر ایجاد کند. اگر قصد خرید بسته اینترنت هدیه برای دیگران را در این اپلیکیشن دارید، می‌توانید به شیوه زیر عمل کنید.

  1. اپلیکیشن پیشخوان ۲۴ را از گوگل‌پلی، بازار یا سایت رسمی پیشخوان۲۴ را دانلود و نصب کنید؛
  2. از دسته‌بندی خدمات، گزینه خدمات قبوض و شارژ را انتخاب کنید؛
  3. سپس باید روی گزینه خرید بسته اینترنت کلیک کنید تا صفحه خرید به شما نمایش داده شود؛
  4. شماره موبایل به همراه نام اپراتور خود را انتخاب کنید. اگر از قبل اپراتور را تغییر ندادید، در این قسمت باید ایرانسل را انتخاب کنید؛
  5. از میان بسته‌های اینترنت متنوع، یک مورد را انتخاب کنید. بهتر است بسته‌ای را انتخاب کنید که حجم و مدت زمان طولانی‌تری دارد؛
  6. گزینه خرید بسته را انتخاب کنید. سپس روش پرداخت را از بین دو گزینه کیف پول و پرداخت آنلاین انتخاب کنید تا بسته اینترنتی برای خط دیگران فعال شود و بتواند از آن استفاده کند.

خرید بسته اینترنت با پیشخوان۲۴

نکته: شما می‌توانید تمام مراحل بالا را در سایت پیشخوان۲۴ نیز انجام دهید. با استفاده از این سامانه بی‌نیاز از هر سامانه و اپلیکیشن موبایلی دیگر می‌شوید؛ چراکه خدمات این سامانه محدود به خرید شارژ هدیه و بسته اینترنت هدیه نمی‌شود و می‌توانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید.

خرید بسته با کد اینترنت هدیه به دیگران ایرانسل #555*

یکی دیگر از روش‌های محبوب در میان کاربران برای خرید بسته اینترنت هدیه برای دیگران، شماره‌گیری کد دستوری #۵۵۵* است. در همین راستا قصد داریم در ادامه مراحل خرید بسته اینترنت با کد اینترنت را به شما آموزش دهیم؛ پس برای آشنایی با مراحل ادامه مطلب را بخوانید.

  1. کد اینترنت هدیه به دیگران ایرانسل #۵۵۵* را در شماره‌گیر موبایل خود شماره‌گیری کنید؛
  2. برای هدیه دادن حجم اینترنت ایرانسل به دیگران باید گزینه ۵ یعنی اینترنت را انتخاب کنید؛
  3. در این مرحله باید نوع بسته اینترنت خود را از بین گزینه‌های سی‌روزه، پیشنهادی، روزانه و … انتخاب کنید؛
  4. برای انتخاب حجم بسته اینترنت دلخواه نیاز است شماره گزینه موردنظر را وارد کنید و سپس گزینه send را انتخاب کنید؛
  5. حالا باید مشخص کنید که هدیه اینترنت خط به خط ایرانسل را قصد دارید برای چه کسی بخرید؟ خودتان یا شخص دیگر؛
  6. در این مرحله نیاز است شماره موبایل فرد دیگر که قرار است بسته اینترنت را دریافت کند، وارد کنید؛
  7. به همین راحتی بسته اینترنت هدیه را خریدید و روی خط شخص دیگر فعال شد.

خرید بسته اینترنت هدیه ایرانسل با کد دستوری

خرید اینترنت هدیه به دیگران با اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل من اپلیکیشن رسمی اپراتور ایرانسل است که برای راحتی و جلب رضایت کاربران خدمات متنوعی را در قالب یک برنامه ارائه می‌دهد. خرید اینترنت هدیه برای دیگران یکی از خدمات اصلی این اپلیکیشن است. برای خرید بسته اینترنت هدیه نیاز است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. برای دادن هدیه اینترنت خط به خط ایرانسل باید ابتدا اپلیکیشن ایرانسل من را از بازار دانلود کنید و آن را نصب کنید؛
  2. بعد از وارد کردن شماره تلفن و رمز یک‌بار مصرف، لیست خدمات به شما نمایش داده می‌شود؛
  3. از منوی پایین صفحه، روی گزینه خرید بسته کلیک کنید؛
  4. در این قسمت می‌توانید تمام بسته‌های اینترنت را مشاهده کنید؛
  5. در این بخش از مراحل خرید اینترنت هدیه به دوست ایرانسل من، بسته اینترنت مناسب را انتخاب و روی گزینه > کلیک کنید؛
  6. برای هدیه دادن حجم اینترنت ایرانسل، باید گزینه هدیه به دیگران را فعال کنید؛
  7. سپس از شما می‌خواهد تا شماره موبایل فرد مورد نظر خود را وارد کنید و سپس گزینه ادامه را انتخاب کنید؛
  8. با دنبال کردن مراحل می‌توانید بسته اینترنت را برای خط دیگری جز خودتان فعال کنید.

خرید بسته اینترنت هدیه ی ایرانسل به دیگران از سایت irancell.ir

آخرین راه برای خرید بسته اینترنت هدیه ی ایرانسل مراجعه به سایت رسمی ایرانسل به نشانی irancell.ir است. شما از این راه هم می‌توانید انواع بسته اینترنت ایرانسل را مشاهده کنید و سپس برای هدیه دادن یک مورد را انتخاب کنید. در ادامه مراحل خرید بسته اینترنت هدیه را برای شما توضیح می‌دهیم:

  1. بعد از اینکه وارد سایت ایرانسل شدید، باید گزینه بسته‌های اینترنت را انتخاب کنید؛
  2. در این مرحله از خرید بسته اینترنت هدیه برای دیگران می‌توانید تمام بسته‌های اینترنت فعال را مشاهده کنید؛
  3. برای مشاهده بسته‌های اینترنت همراه 4G نیاز است روی گزینه انتخاب بسته کلیک کنید؛
  4. حالا باید از بین بسته‌های اینترنت با جزئیات کامل، یک مورد مناسب را پیدا و انتخاب کنید؛
  5. برای انتخاب بسته نیاز است گزینه فروشگاه > را انتخاب کنید؛
  6. شماره موبایل فردی را وارد کنید که می‌خواهید بسته اینترنت را به او هدیه دهید؛
  7. بعد از مشاهده فاکتور خرید بسته اینترنت، باید گزینه درگاه بانکی را انتخاب کنید؛
  8. تیک گزینه قوانین و شرایط را بزنید تا پرداخت برای شما فعال شود؛
  9. بعد از تکمیل اطلاعات کارت بانکی، بسته اینترنت برای شماره وارد‌شده فعال می‌شود و می‌تواند از آن استفاده کند.

نحوه خرید بسته اینترنت هدیه رایتل برای دیگران

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید بسته اینترنت رایتل برای دیگران بخرید، اما با مراحل خرید آشنا نباشید. قبل از هر چیز نیاز است روش‌های خرید بسته اینترنت رایتل را بشناسید؛ به همین دلیل در لیست زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

خرید بسته اینترنت هدیه رایتل با سامانه پیشخوان ۲۴

یکی از ساده‌ترین و دردسترس‌ترین روش‌ها برای خرید بسته اینترنت هدیه برای دیگران مراجعه به سایت یا اپلیکیشن پیشخوان ۲۴ است. خدمات این سامانه محدود به خرید بسته اینترنت نیست و شما می‌توانید در هر شرایط از این سامانه استفاده کنید.

خرید بسته اینترنت هدیه رایتل هم همانند ایرانسل و همراه اول است، تنها باید توجه داشته باشید که شماره موبایل رایتل شخص دیگر را در بخش مشخص وارد کنید تا بسته اینترنت خریداری‌شده توسط شما برای او ارسال شود.

کد دستوری خرید بسته اینترنت هدیه رایتل برای دیگران

استفاده از کد خرید اینترنت رایتل برای انتقال بسته اینترنتی هدیه به دیگران، روشی است که تقریبا با هر نوع گوشی می‌توان آن را انجام داد. برای خرید بسته اینترنت هدیه با کد دستوری رایتل،‌فقط کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. رفتن به قسمت شماره‌گیر تلفن؛
  2. گرفتن کد #142* و زدن دکمه تماس؛
  3. انتخاب گزینه خرید اینترنت؛
  4. انتخاب بسته موردنظر؛
  5. وارد کردن شماره تلفن مقصد؛
  6. درج شماره کارت و پرداخت هزینه خرید بسته.

خرید و فعال‌سازی بسته اینترنت هدیه برای دیگران با سایت رایتل

دومین راهکار برای خرید بسته اینترنت هدیه مراجعه به سایت رسمی رایتل به نشانی rightel.ir یا استفاده از اپلیکیشن رایتل من است. بعد از ورود به سایت، باید گزینه خرید بسته را از بین گزینه‌های متعدد انتخاب کنید. شماره موبایل شخص دیگر را وارد کنید.

توجه داشته باشید در هر دو بخش باید یک شماره موبایل را بدون ۰۹ ابتدای آن وارد کنید؛ سپس گزینه بسته اینترنتی را انتخاب کنید تا انواع بسته‌های اینترنت به شما نمایش داده شود. حالا نیاز است بسته اینترنتی دلخواه خود را انتخاب کنید تا بتوانید بعد از مشاهده فاکتور خرید، بسته اینترنتی را بخرید.

خرید بسته اینترنت هدیه رایتل

خرید و فعال‌سازی بسته اینترنت هدیه با اپلیکیشن رایتل من

اگر اپلیکیشن رایتل من را روی گوشی نصب کرده‌اید، می‌توانید خرید اینترنت هدیه رایتل برای دیگران را با استفاده از این برنامه انجام دهید. بعد از باز کردن برنامه، وارد بخش خرید بسته شده سپس حجم اینترنت مورد نظرتان را انتخاب کنید سپس در مرحله شماره‌گیری،‌ شماره‌تلفن شخص موردنظرتان را وارد کنید تا خرید نهایی شود.

آخر کدام روش برای خرید بسته اینترنت مناسب من است؟

یکی از مشکلات نصب برنامه اختصاصی هر اپراتور بر روی گوشی این است که اگر دو سیم کارت با پشتیبانی متفاوت داشته باشید، مجبورید برنامه‌‌های هر دوی آنها را نصب کنید. ممکن است این کار حجم زیادی از حافظه گوشی شما را اشغال کند و باعث کم شدن سرعت پردازش آن شود؛ بنابراین، پیشنهاد ما این است که از روش‌های جایگزین مانند خرید اینترنت هدیه با پیشخوان۲۴ استفاده کنید.

سامانه جامع پیشخوان۲۴ امکان خرید بسته اینترنت هدیه همراه اول، ایرانسل و رایتل را در اختیار کلیه کاربران خود قرار داده است تا بتوانید بدون نیاز به سامانه‌های دیگر بسته اینترنتی با حجم مناسب را خریداری کنند و برای دوست و آشنا بفرستند. با خرید بسته اینترنت هدیه از این سامانه می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

سخن آخر

خرید هدیه حتی برای نزدیک‌ترین دوست و آشنا هم کار سخت و زمان‌بری است، خصوصا اگر ندانید که چه بخرید. یکی از چیزهایی که می‌توانید به دیگران هدیه دهید، بسته اینترنت است. در این مطلب از وبلاگ پیشخوان‌۲۴ در مورد روش‌های خرید بسته اینترنت هدیه همراه اول، ایرانسل و رایتل صحبت کردیم و در نهایت بهترین روش برای خرید اینترنت را به شما معرفی کردیم؛ امیدواریم اطلاعات کافی درباره این موضوع به‌دست آورده باشید و این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

ثبت دیدگاه