خرید شارژ هدیه برای دیگران، یکی از هدایایی است که ارزش مادی ندارد اما ارزش معنوی دارد به‌خصوص اگر زمانی باشد که افراد به آن نیاز دارند!…

همه ما می‌دانیم که برخی هدایا ارزش مادی ندارند اما ارزش معنوی دارند؛ مثلاً، نشان‌دهنده‌ی اهمیت خانواده، دوستان و آشنایان نسبت به همدیگرند. خرید شارژ هدیه برای دیگران، یکی از هدایایی است که ارزش مادی ندارد اما ارزش معنوی دارد به‌خصوص اگر زمانی باشد که افراد به آن نیاز دارند! ما می‌خواهیم در این مطلب از پیشخوان۲۴، نحوه خرید شارژ رایتل برای دیگران، خرید شارژ ایرانسل برای دیگران و خرید شارژ همراه اول برای دیگران را آموزش دهیم؛ همچنین، نحوه انتقال شارژ خط به خط در هر اپراتور را شرح دهیم تا اگر افراد امکان خرید شارژ را نداشتند، از انتقال برای هدیه دادن شارژ استفاده کنند. اگر می‌خواهید روش‌های خرید و انتقال شارژ هدیه به دیگران را بدانید، تا انتهای این مطلب همراه پیشخوان۲۴ بمانید.

شارژ هدیه چیست؟

شارژ هدیه همان شارژی است که به‌عنوان هدیه بین دو نفر رد و بدل می‌شود. شما می‌توانید خرید شارژ هدیه برای دیگران را از دو روش مستقیم و غیرمستقیم انجام دهید تا آنها را خوشحال و خرسند کنید.

اگر روش مستقیم را برای شارژ کردن سیم‌کارت دیگران انتخاب کنید، نیاز است شماره آنها را وارد کنید و اگر روش غیرمستقیم را برای شارژ کردن سیم‌کارت دیگران انتخاب کنید، نیاز نیست شماره آنها را وارد کنید چرا که رمز شارژ دریافت می‌کنید.

ما در ادامه انواع شارژ هدیه در هر اپراتور تلفن‌همراه را معرفی و بررسی می‌کنیم تا شما را با انواع شارژی که می‌توانید به‌عنوان هدیه به دیگران بدهید، آشنا کنیم؛ بنابراین، همراه پیشخوان۲۴ بمانید.

انواع شارژ هدیه کدامند؟

شارژ در هر اپراتور، انواعی دارد؛ اما، به‌طور کلی به دو دسته شارژ عادی و شارژ ویژه تقسیم می‌شود. شارژ ویژه در هر اپراتور با نام مخصوصی شناخته می‌شود؛ مثلاً، در اپراتور همراه اول با نام شارژ فوق‌العاده، در اپراتور ایرانسل با نام شارژ شگفت‌انگیز و در اپراتور رایتل با نام شارژ شورانگیز شناسایی می‌شود.

خرید شارژ هدیه برای دیگران

شارژ عادی برای هدیه به دیگران

شارژ عادی اپراتورهای تلفن‌همراه، اعتباری است که استفاده از آن محدودیت زمانی ندارد. شما مبلغی را برای شارژ پرداخت می‌کنید؛ سپس، همان مبلغ را پس از کسر مالیات به‌عنوان اعتبار استفاده می‌کنید.

شارژ ویژه برای هدیه به دیگران

شارژ ویژه اپراتورهای تلفن‌همراه، اعتباری است که استفاده از آن محدودیت زمانی دارد. شما مبلغی را برای شارژ پرداخت می‌کنید؛ سپس، همان مبلغ را پس از کسر مالیات به‌علاوه مبلغی اضافه از ۱۰ تا ۳۰ درصد وابسته به نوع اپراتور به‌عنوان اعتبار استفاده می‌کنید.

روش‌های خرید شارژ هدیه برای دیگران

خرید شارژ هدیه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل برای دیگران از دو روش حضوری و غیرحضوری امکان‌پذیر است. روش‌های حضوری میان اپراتورها مشترک است؛ اما، روش‌های غیرحضوری برای هر اپراتور تفاوت دارد.

خرید شارژ هدیه حضوری برای دیگران از طریق دستگاه‌های وب‌کیوسک، دستگاه‌های کارت‌خوان، دستگاه‌های خودپرداز، نمایندگی‌های رسمی و … مرتبط با اپراتورها امکان‌پذیر است. حتماً می‌پرسید روش‌های خرید شارژ هدیه غیرحضوری برای دیگران چیست؟ در ادامه، با روش‌های خرید شارژ هدیه غیرحضوری اپراتورها آشنا خواهیم شد؛ بنابراین، همراه پیشخوان۲۴ بمانید.

روش خرید شارژ همراه اول برای دیگران

روش‌های خرید شارژ همراه اول برای دیگران به‌صورت غیرحضوری شامل سایت همراه اول، اپلیکیشن همراه من، کد شارژ هدیه به دیگران همراه اول و سامانه‌های استعلام و پرداخت مانند پیشخوان۲۴ است. شما می‌توانید با کمک این روش‌ها به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم، سیم‌کارت اعتباری خانواده، دوستان و آشنایان را شارژ کنید. در ادامه، هر یک از روش‌های خرید شارژ هدیه همراه اول توضیح داده شده است.

خرید شارژ هدیه همراه اول برای دیگران

خرید شارژ هدیه همراه اول برای دیگران از پیشخوان۲۴

شما می‌توانید خرید شارژ هدیه همراه اول برای دیگران را از پیشخوان۲۴ انجام دهید. ما در ادامه نحوه شارژ هدیه همراه اول برای دیگران با پیشخوان۲۴ را به‌صورت مرحله به مرحله آورده‌ایم:

  1. وارد سایت یا اپلیکیشن پیشخوان۲۴ شوید.
  2. شماره‌ی موبایل همراه اول شخص موردنظرتان را وارد کنید.
  3. مبلغ شارژ موردنظرتان را انتخاب کنید و فرآیند پرداخت را تکمیل کنید.
  4. هدیه شارژ همراه اول خریداری‌شده از سامانه پیشخوان۲۴ بلافاصله به‌صورت آنی برای شخص موردنظرتان فعال‌سازی می‌شود.

خرید شارژ هدیه همراه اول از سایت همراه اول

گرفتن شارژ هدیه همراه اول برای دیگران از طریق سایت همراه اول امکان‌پذیر است. شما می‌توانید وارد صفحه خرید شارژ همراه اول به آدرس shop.mci.ir/charge شوید، شماره تلفن‌همراه موردنظرتان را وارد کنید، مبلغ شارژ موردنظرتان را انتخاب کنید سپس پرداخت را از طریق درگاه بانک سایت همراه اول نهایی کنید.

خرید شارژ هدیه همراه اول از اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من، یک نحوه خرید شارژ همراه اول برای دیگران است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید؛ کافیست، این اپلیکیشن را نصب کنید سپس خدمت خرید شارژ هدیه همراه اول را از بخش خدمات پرطرفدار انتخاب کنید. در ادامه، شماره تلفن‌همراه موردنظرتان را وارد کنید، مبلغ شارژ موردنظرتان را انتخاب کنید سپس پرداخت را از طریق درگاه بانک سایت همراه اول نهایی کنید.

خرید شارژ هدیه همراه اول برای دیگران با کد دستوری

خرید شارژ همراه اول برای دیگران با کد دستوری #۱* امکان‌پذیر است؛ کافیست، این کد شارژ هدیه همراه اول را در بخش شماره‌گیر تلفن‌همراه شماره‌گیری کنید. یک فهرست برای شما نمایش داده می‌شود که باید گزینه «شارژ» را انتخاب کنید؛ سپس، نوع شارژ هدیه را از میان شارژ عادی و فوق‌العاده انتخاب کنید.

انتقال اعتبار همراه اول به‌عنوان هدیه

خدمت انتقال اعتبار همراه اول در کنار خدمت خرید شارژ به مشترکین این امکان را می‌دهد که از خطوط دائمی یا اعتباری همراه اول برای خطوط اعتباری شارژ به‌عنوان هدیه منتقل کنند. ما در ادامه روش‌های استفاده از این خدمت همراه اول برای هدیه دادن شارژ با انتقال اعتبار را آورده‌ایم:

روش خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

روش‌های خرید شارژ ایرانسل برای دیگران به‌صورت غیرحضوری شامل سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من، کد دستوری شارژ هدیه ایرانسل و سامانه‌های استعلام و پرداخت مانند پیشخوان۲۴ است. شما می‌توانید با کمک این روش‌ها به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم، خرید شارژ مکالمه ایرانسل برای دیگران را انجام دهید تا هدیه‌ای کوچک اما ارزشمند به او بدهید. در ادامه، هر یک از روش‌های خرید شارژ هدیه ایرانسل توضیح داده شده است.

خرید شارژ هدیه ایرانسل برای دیگران

خرید شارژ اینترنت ایرانسل برای دیگران از پیشخوان۲۴

شما می‌توانید خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای دیگران و خرید شارژ غیر مستقیم ایرانسل برای دیگران را از پیشخوان۲۴ انجام دهید؛ کافیست، وارد سایت یا اپلیکیشن پیشخوان۲۴ شوید سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. خدمت خرید شارژ اپراتورهای تلفن‌همراه را انتخاب کنید.
  2. شماره خط ایرانسل شخص موردنظرتان را در فرم وارد کنید.
  3. مبلغ شارژ موردنظرتان را انتخاب کنید؛ سپس، پرداخت را تکمیل کنید.

خرید شارژ برای دیگران از ایرانسل من

خرید شارژ برای دیگران با ایرانسل من به‌صورت هدیه فراهم شده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را برای سیستم عامل اندروید یا ios خود نصب کنید؛ سپس، گزینه خرید شارژ هدیه ایرانسل من را انتخاب کنید. در ادامه، شماره تلفن‌همراه موردنظرتان را وارد کنید، مبلغ شارژ موردنظرتان را انتخاب کنید سپس پرداخت را از طریق درگاه بانک سایت ایرانسل نهایی کنید.

خرید شارژ هدیه ایرانسل از سایت ایرانسل

یک نحوه خرید شارژ ایرانسل برای دیگران از طریق سایت ایرانسل است؛ کافیست، وارد سایت به آدرس shop.irancell.ir/fa/charge شوید سپس شماره تلفن‌همراه موردنظرتان را برای هدیه دادن وارد کنید. مبلغ شارژ را برگزینید سپس مرحله‌ی پرداخت را تکمیل کنید. شما می‌توانید خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای دیگران و خرید شارژ غیر مستقیم ایرانسل برای دیگران را از طریق سایت ایرانسل انجام دهید؛ کافیست، گزینه را بر روی گزینه موردنظرتان تنظیم کنید.

کد دستوری خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

خرید شارژ هدیه ایرانسل برای دیگران با کد دستوری #۱*، #۷* و #۵۵۵* امکان‌پذیر است؛ کافیست، کد دستوری شارژ هدیه ایرانسل موردنظرتان را در بخش شماره‌گیر تلفن‌همراه شماره‌گیری کنید. یک فهرست برای شما نمایش داده می‌شود که باید گزینه «شارژ» را انتخاب کنید؛ سپس، نوع شارژ هدیه را از میان شارژ عادی و شگفت‌انگیز انتخاب کنید. در نهایت، فرآیند پرداخت شارژ هدیه ایرانسل برای دیگران را تکمیل کنید.

انتقال اعتبار ایرانسل به‌عنوان هدیه

خدمت شارژ هدیه خط به خط ایرانسل در کنار خدمت خرید شارژ به مشترکین این امکان را می‌دهد که از خطوط دائمی یا اعتباری ایرانسل برای خطوط اعتباری شارژ به‌عنوان هدیه منتقل کنند. ما در ادامه روش‌های استفاده از این خدمت ایرانسل برای هدیه دادن شارژ با انتقال اعتبار را آورده‌ایم:

روش خرید شارژ رایتل برای دیگران

خرید شارژ هدیه رایتل برای دیگران مانند ایرانسل و همراه اول از روش‌های متنوع و متفاوت فراهم شده است؛ اما، شاید بپرسید بهترین روش برای خرید شارژ رایتل برای دیگران کدام است؟ بهترین روش گرفتن شارژ هدیه رایتل از طریق سامانه پیشخوان۲۴ است. شما می‌توانید در ادامه با نحوه خرید شارژ رایتل برای دیگران از پیشخوان۲۴ و سایر روش‌ها آشنا شوید؛ بنابراین، همراه ما بمانید.

خرید شارژ هدیه رایتل برای دیگران

نحوه خرید شارژ رایتل برای دیگران از پیشخوان۲۴

شما می‌توانید خرید شارژ هدیه رایتل برای دیگران را از روش سامانه پیشخوان۲۴ انجام دهید. فقط باید وارد سایت یا اپلیکیشن این سامانه شوید؛ سپس، خدمت خرید شارژ را انتخاب کنید. در ادامه، شماره موبایل رایتل شخص را وارد کنید، مبلغ شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید و عملیات پرداخت را تکمیل کنید.

خرید شارژ رایتل از سایت رایتل

خرید هدیه شارژ رایتل برای دیگران از طریق سایت رایتل امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید شارژ رایتل به آدرس www.rightel.ir/p/15638/خرید-شارژ از میان مبالغ موجود هدیه را انتخاب کنید. در ادامه، گزینه «افزایش اعتبار» را انتخاب کنید، شارژ مورد نظر خود را از میان عادی، شورانگیز و کارت شارژ انتخاب کنید سپس عملیات پرداخت را تکمیل کنند.

خرید شارژ رایتل اپلیکشن رایتل من

اپلیکیشن رایتل امکان خرید شارژ هدیه رایتل را فراهم کرده است؛ کافیست، اپلیکیشن رایتل من را نصب کنید که از خدمات متنوع رایتل برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری بهره‌مند شوید. شما می‌توانید گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید سپس هدیه خود را برای خانواده، دوستان و آشنایان تهیه کنید.

کد خرید شارژ رایتل هدیه برای دیگران

خرید شارژ هدیه رایتل با کد شارژ هدیه رایتل #۱* و #۲۰۰* انجام می‌شود. شما می‌توانید با شماره‌گیری این کدها در بخش شماره‌گیر تلفن همراه خود نسبت به خرید شارژ هدیه رایتل اقدام کنید.

پیشخوان۲۴؛ بهترین روش خرید شارژ هدیه برای دیگران

پیشخوان۲۴ سامانه جامع استعلام و پرداخت است که همه نیازهای استعلام و پرداخت روزانه کاربران را در کنار هم برطرف می‌سازد. خرید شارژ برای خود و دیگران یکی از خدماتی است که به‌صورت روزانه موردنیاز است.

سامانه پیشخوان۲۴ امکان خرید شارژ هدیه همراه اول، ایرانسل و رایتل را در راستای ارائه خدمات جامع استعلام و پرداخت به کاربران خود فراهم کرده است؛ کافیست، وارد سایت یا اپلیکیشن پیشخوان۲۴ شوید، شماره تلفن‌همراه خود یا دیگران را وارد کنید، شارژ مورد نیاز را انتخاب کنید و عملیات پرداخت را تکمیل کنید.

خرید شارژ هدیه برای دیگران با پیشخوان۲۴

سوالات متداول

آیا تکرار خرید شارژ هدیه امکان‌پذیر است؟

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به بخش سوابق سامانه‌ی پیشخوان۲۴ عملیات تکرار خرید شارژ هدیه برای دیگران را انجام دهید که هر چند وقت یکبار آنها را خوشحال و خرسند کنید.

آیا امکان خرید شارژ هدیه برای دیگران وجود دارد؟

بله؛ شما می‌توانید از طریق سامانه‌ی پیشخوان۲۴ برای دیگران شارژ خریداری کنید. فقط باید شماره موبایل آنها را وارد کنید؛ سپس، اپراتور آنها را انتخاب کنید. انتخاب اپراتور برای این است که اگر سیم‌کارت شما یا دیگران ترابرد شده است، امکان خریداری شارژ هدیه را داشته باشید.

آیا مبلغ شارژ شامل مالیات برارزش افزوده می‌شود؟

نحوه‌ی پرداخت مالیات در اپراتورهای متفاوت فرق می‌کند. هنگام خرید شارژ همراه اول و رایتل مبلغ مالیات بر ارزش افزوده از اعتبار شارژ کم می‌شود؛ بنابراین، شارژ ۱۰.۰۰۰ تومانی با قیمت ۱۰.۰۰۰ تومان فروخته می‌شود ولی اعتبار ۹.۱۰۰ تومانی می‌دهد. هنگام خرید شارژ ایرانسل مبلغ مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ اعتبار شارژ اضافه می‌شود؛ بنابراین، شارژ ۱۰.۰۰۰ با قیمت ۱۰.۹۰۰ فروخته می‌شود ولی اعتبار ۱۰.۰۰۰ تومانی می‌دهد.

آیا امکان انتقال شارژ هدیه میان اپراتورهای متفاوت وجود دارد؟

خیر؛ امکان انتقال شارژ هدیه میان اپراتورهای متفاوت وجود ندارد؛ مثلا، شما نمی‌توانید شارژ هدیه از همراه اول به ایرانسل یا بالعکس انتقال دهید.

آیا امکان انتقال شارژ هدیه میان خطوط دائمی و اعتباری وجود دارد؟

بله؛ امکان انتقال شارژ هدیه میان خطوط دائمی و اعتباری در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل وجود دارد.

چگونه از شارژ هدیه ایرانسل استفاده کنیم؟ برای همراه اول و رایتل چطور؟

شما می‌توانید بدون نیاز به اقدام خاصی از شارژ هدیه ایرانسلی که دوستان یا خانواده برای شما تهیه کرده‌اند، بلافاصله پس از خرید از پیشخوان۲۴، استفاده کنید. فقط در صورتی که به‌جای شارژ مستقیم، شارژ غیرمستقیم با کد رمز هدیه داده باشند، باید به کمک کد دستوری #رمز شارژ*141* و #رمز شارژ*144*، خط خود را شارژ کنید. فعال‌سازی شارژ هدیه پس از خرید شارژ غیر مستقیم رایتل از طریق کدهای دستوری #رمز شارژ*141* و #رمز شارژ*145* همچنین فعال‌سازی شارژ هدیه پس از خرید شارژ غیر مستقیم همراه اول از طریق کد دستوری #رمز شارژ 16 یا 12 رقمی*140* است.

کد دستوری اطلاع از باقی‌مانده‌ی خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل چیست؟

کد دستوری #۱۱*۱۴۱* و کد دستوری #۱۲۱*۱۰* برای استعلام باقی‌مانده‌ی شارژ همراه اول است، کد دستوری #۱*۱۴۰* و کد دستوری #۱*۵۵۵* برای استعلام باقی‌مانده‌ی شارژ ایرانسل است و کد دستوری #۵*۲۰۰* برای استعلام باقی‌مانده‌ی شارژ رایتل است. در ضمن، اپلیکیشن هر یک از اپراتورها امکان بررسی باقی‌مانده‌ی شارژ هدیه را فراهم کرده است.

ثبت دیدگاه