مشترکین سیم کارت‌های اعتباری همیشه باید حواسشان به اعتبار حساب و همچنین باقی مانده بسته‌ی اینترنت خود باشد که مبادا دستشان در پوست گردو نماند. اما گاه پیش می‌آید که حساب کار از دست ما در می‌رود و اعتبار سیم کارت یا مدت بسته اینترنت ما به پایان می‌رسد. برخی اوقات اوضاع بدتر هم می‌شود و ما نه دسترسی به پول داریم و نه امکان خرید شارژ یا بسته اینترنت، به همین خاطر ممکن است آشفتگی‌هایی برای ما پیش بیاید. سرویس شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل برای همین مواقع راه اندازی شده است….

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، یعنی ایرانسل، در حال حاضر بیش از پنجاه میلیون مشترک فعال دارد. از این تعداد، گروهی از سیم کارت‌های دائمی ایرانسل استفاده می‌نمایند و تعداد بیشتری مشترک سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل هستند. خب بدون شک، کاربران سیم کارت‌های دائمی خود را از هرگونه استرس و دغدغه بابت اتمام شارژ، بسته اینترنت و … رهانیده‌اند و به آسانی هرچه تمام تر از خدمات ایرانسل بهره می‌برند. اما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری همیشه باید حواسشان به اعتبار حساب و همچنین باقی‌مانده بسته‌ی اینترنت خود باشد که مبادا دستشان در پوست گردو نماند. اما گاه پیش می‌آید که حساب کار از دست ما در می‌رود و اعتبار سیم کارت یا مدت بسته اینترنت ما به پایان می‌رسد. برخی اوقات اوضاع بدتر هم می‌شود و ما نه دسترسی به پول داریم و نه امکان خرید شارژ یا بسته اینترنت، به همین خاطر ممکن است آشفتگی‌هایی برای ما پیش بیاید. سرویس شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل برای همین مواقع راه اندازی شده است.

شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل چیست؟

احتمالا برای خیلی از ما پیش آمده که بخواهیم خیلی فوری کسی را از مساله‌ای خبردار کنیم؛ پیامکی بفرستیم و یا یک تماس تلفنی ضروری، ولو خیلی کوتاه داشته باشیم. چالش همیشگی سیم کارت‌های اعتباری مدیریت میزان اعتبار باقی مانده است. فرض کنید به هر دلیلی اعتبار سیم کارت ایرانسل شما تمام شده، رمز دوم کارت اعتباری خود را فراموش کرده‌اید و یا اصلا امکان اتصال به اینترنت برای خرید کارت شارژ یا اینترنت وجود نداشته باشد؛ چه می‌کنید؟ درست در این شرایط سخت هست که طرح شارژ اضطراری ایرانسل (Irancell emergency charge) و اینترنت اضطراری ایرانسل به امداد مشترکین اعتباری این اپراتور تلفن همراه می‌آید. اپراتور ایرانسل که پیشرو در ارائه سرویس‌‌های مدرن برای تلفن‌های همراه در ایران است، با طراحی کد دستوری شارژٍ اضطراری ایرانسل و همینطور اپلیکیشن کارآمد ایرانسل من مشترکین خود را در شرایطی که به هیچ ترتیبی امکان شارژ مجدد سیم کارت خود را ندارند، حمایت می‌کند. اگر سیم کارت دیگری از اپراتور همراه اول یا رایتل دارید؛ سری به مطالب دیگر ما در این زمینه که ویژه‌ی مشترکین این اپراتورها است بزنید. قبلا درباره‌ی طرح شارژ اضطراری همراه اول صحبت کرده‌ایم و امروز نوبت به رقیب شماره‌ یک این اپراتور در ایران است. ما را در جدیدترین مطلب پیشخوان 24 درباره‌ی چگونگی استفاده از طرح شارژ اضطراری ایرانسل همراه کنید.

آیا استفاده از شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل شرایط خاصی دارد؟

همه‌ی کسانیکه به مدت سه ماه به مجموعه ایرانسلی‌ها پیوسته‌ و ماهانه حداقل 10.000 تومان سیم کارتشان را شارژ کرده‌ باشند، می‌توانند از شارژِ اضطراری ایرانسل استفاده کنند.

مزایای شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل

ویژگی بارز استفاده از اینترنت اضطراری ایرانسل داءمی و اعتباری و همین طور شارژ اضطراری همین است که اگر به هر دلیل ممکن نتوانید سیم کارت خودتان را شارژ کنید یا بسته اینترنتی خریداری کنید، می‌توانید طبق شرایطی که پیش‌تر گفته شد به راحتی برای سیم کارت خودتان شارژ یا اینترنت تهیه کنید.

در ادامه به مراحل دریافت شارژ و کد اینترنت ایرانسل رایگان، می‌پردازیم. البته پیش از فعال کردن این سرویس به خاطر داشته باشید که برای لغو این سرویس پس از فعال سازی در واقع هیچگونه مسیری موجود نیست و در واقع کد لغو اینترنت اضطراری ایرانسل یا شارژ ایرانسل بی معناست. پس پیش از فعال سازی این مورد را در نظر بگیرید تا دچار اشتباه نشوید.




روش دریافت شارژ اضطراری ایرانسل

سرویس شارژ اضطراری ایرانسل، امکانی قدیمی و در عین حال کاربردی از اپراتور ایرانسل است. از گذشته‌های دور ایرانسل به فکر مشترکین سیم کارت اعتباری خود بوده و سرویس شارژ اضطراری را راه اندازی نموده‌ است. البته کد دستوری این سرویس بارها تغییر کرده است. از طرفی هنوز هم هستند افرادی که سیم کارت اعتباری دارند اما از این امکان جذاب و کار راه‌انداز بی‌خبر هستند. در ادامه مراحل دریافت کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان را با هم مرور می‌کنیم.

اگر شارژ سیم کارت اعتباری شما تمام شد و به هر علتی قادر نیستید شارژ بخرید، این امکان برای شما فراهم شده است تا با استفاده از یکی از روش‌های زیر شارژ اضطراری ایرانسل دریافت نمایید. البته باید به یک نکته توجه داشته باشید، برای استفاده از سرویس اضطراری ایرانسل، باید از عضویت شما در شبکه حداقل 3 ماه گذشته باشد. همچنین در هر ماه، حداقل 10 هزار تومان تراکنش انجام داده باشید.

  1. روش اول و آسان‌تر آن است که کد شارژ اضطراری ایرانسل #815* را از سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری نمایید. بدین شکل پیامکی مبنی بر فعالسازی سرویس برای شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید از شارژ اعطایی استفاده کنید.

دریافت شارژ اضطراری ایرانسل با ussd

2. راه دوم این است که اگر اپلیکیشن ایرانسل‌ من را بر روی گوشی خود نصب دارید، وارد آن شده و گزینه «شارژ اضطراری» (دکمه قرمز رنگ) را انتخاب کنید. بدین ترتیب بلافاصله شارژ مورد نظر به حسابتان منظور می‌شود.

توجه داشته باشید که به محض اینکه شارژ و اعتبار خریداری نمایید، مبلغ شارژ اضطراری به همراه کارمزد تراکنش که 50 تومان است از حسابتان کسر خواهد شد.

یکی از امکانات کاربردی و قدیمی اپراتور ایرانسل سرویس شارژ اضطراری است. ایرانسل همیشه به فکر مشترکین سیم کارت اعتباری خود بوده و سرویس کد در خواست شارژ اضطراری ایرانسل  را راه اندازی کرده است. باید گفت که کد دستوری این سرویس چندین بار تغییر کرده است. اما هنوز هم افرادی هستند که سیم کارت اعتباری دارند اما از این امکان  کار راه انداز بی خبر هستند.

در همین حال اگر شارژ سیم کارت اعتباری شما به اتمام رسیده باشد و شما به هر علتی قادر نیستید شارژ سیم کارت خود را افزایش دهید، این امکان برای شما فراهم شده است تا با استفاده از یکی از روش‌هایی که برای شما بیان کرده‌ایم شارژ رایگان ایرانسل فوری دریافت نمایید:

  1.  راحت‌ترین شیوه این است که کد #815* را با سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری کنید، و سپس برای شما پیامکی مبنی بر فعالسازی سرویس برای شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید از شارژ داده شده استفاده کنید.
  2. روش دیگر این است که اپلیکیشن ایرانسل‌ من را بر روی گوشی خود نصب کنید، و بعد از وارد شدن گزینه «شارژ اضطراری» (دکمه قرمز رنگ) را انتخاب نمایید. به این ترتیب سریع و بدون اتلاف وقت شارژ مورد نظر وارد حسابتان می‌شود.

توجه کنید که به محض اینکه شارژ و اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهید، مبلغ شارژ اضطراری به همراه کارمزد تراکنش که 50 تومان است از حسابتان کسر خواهد شد.

دریافت آنلاین شارژ اضطراری ایرانسل

زمانی که شما به اینترنت  دسترسی داشته باشید می توانید به صورت آنلاین هم شارژ اضطراری خود را دریافت کنید. علاوه بر کد شارژ اضطراری ایرانسل، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز می توان شارژ اظطراری را فعال کرد.

در صورتی که شما به اپلیکیشن ایرانسل من دسترسی ندارید کافیست به وبسایت my.irancell.ir مراجعه کرده و از نسخه تخت وب آن برای فعال سازی شارژ اضطراری استفاده کنید.  سپس داخل اپلیکیشن گزینه‌ی شارژ اضطراری را انتخاب نموده تا این مبلغ به حساب شما افزوده شود.

همانطور که گفته شد بعد از فعالسازی سرویس دیگر کد غیر فعالسازی شارژ اضطراری ایرانسل در دسترس و نیست. پس قبل از فعالسازی خوب فکرهایتان را بکنید!.

دلیل فعال نشدن شارژ اضطراری چیست؟

ممکن است این مشکل برای شما هم بوجود آمده باشد و این سوال در ذهن شما بوجود بیایید که چرا شارزاضطراری ایرانسل برای من فعال نمیشود و به دنبال پاسخی برای خود باشید. ما در این قسمت مواردی را که ممکن باعث فعال نشدن شارژ اضطراری برای شما باشد را بیان کرده ایم:

  1. خاموش بودن تلفن همراه برای مدت زمان طولانی
  2. غیر فعال بودن سیم کارت ایرانسلی شما برای مدتی طولانی
  3. شارژ نکردن سیم کارت خود برای مدت زمان زیادی

به یک نکته مهم توجه کنید برای این که بتوانید از آپشن سرویس اضطراری ایرانسل استفاده کنید، نخست لازم است از عضویت شما در شبکه اپراتور ایرانسل سه ماه گذشته باشد و همچنین در هر ماه حداقل 10 هزار تومان در شبکه ایرانسل تراکنش انجام داده باشید.

اپراتور ایرانسل، علاوه بر سرویس شارژ اضطراری، خدمات متنوع دیگری از جمله کدهای دستوری، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ ، سرویس پیام پیشواز و… به مشترکین خود عرضه می‌کند. در ادامه به برخی از سرویس‌های شارژ رایگان ایرانسل فوری اشاره می‌کنیم.

اینترنت اضطراری ایرانسل

کد دستوری شارژ اضطراری برای ایرانسل

اگر وضعی پیش آمد که به جای اعتبار شارژ ، نیاز به بسته اینترنت دارید، با استفاده از سرویس اینترنت اضطراری می‌توانید در مواقعی که حجم یا مدت زمان بسته اینترنت شما به اتمام رسیده و نیاز فوری به اینترنت دارید، بدون نیاز به پرداخت آنی یک بسته اینترنت اضطراری با اعتبار یک‌روزه دریافت نمایید.

این سرویس فقط با استفاده از کد دستوری USSD فعال می‌شود. برای دریافت بسته اینترنت اضطراری، کد #815* را از سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری نمایید.

هزینه بسته به صورت اتوماتیک در شارژ بعدی از حساب و اعتبار شما کسر می‌ گردد.

ممکن است زمانی شرایطی بوجود بیاید که به جای اعتبار شارژ نیاز به بسته اینترنت داشته باشید، شما می‌توانید در مواقعی که بسته اینترنت شما به دلایل اتمام حجم و مدت زمان به پایان رسیده است از سرویس اینترنت اضطراری  استفاده کنید خرید یک بسته اینترنت اضطراری با اعتبار یک‌روزه  که هزینه بسته اینترنت در صورت افزایش اعتبار سیم کارت از حساب شما کسر میشود.

این سرویس فقط با استفاده از کد دستوری USSD فعال می شود. برای دریافت بسته اینترنت اضطراری، کد #815* را با سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری نمایید.

جزئیات بسته‌های اینترنت اضطراری ایرانسل

ایرانسل فقط یک بسته شارژ اضطراری دارد. وقتی از کد شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید، مبلغ 500 تومان به شارژ شما اضافه می‌شود و دفعه بعدی که سیم کارت خود را شارژ می نمایید، مبلغ 550 تومان از حساب شما کسر خواهد شد. اما بسته های اینترنت اضطراری ایرانسل بر خلاف بسته شارژ اضطرای متنوع‌تر است. ما برای شما یکسری از این بسته‌ها را به علاوه هزینه آن‌ها در زیر بازگو کرده ایم.

 

بسته اینترنت اضطراری هزینه سرویس
50 مگابایت اینترنت اضطراری 1 روزه 1950
150 مگابایت اینترنت اضطراری 1 روزه 3000
250 مگابایت اینترنت اضطراری 1 روزه 4200
250 مگابایت اینترنت اضطراری 7 روزه 8800

جمع بندی روش های خرید شارژ و نت اضطراری

همانطور که دیدید، دریافت اینترنت اضطراری ایرانسل رایگان و شارژ اضطراری ایرانسل به طور کامل بررسی و شد و سعی کردیم تادر این مقاله از پیشخوان 24 به سراغ این برویم که اگر زمانی به این نیاز داشتیم که برای خودمان اینترنت و شارز تهیه کنیم اما به هر دلیلی برای خرید این خدمات به مشکل خوردیم، چگونه بدون پرداخت هزینه موفق به دریافت کد اینترنت اضطراری ایرانسل و شارژ ایرانسل بشویم و از این طریق بتوانیم برای خودمان سرویس مورد نظر را دریافت کنیم. البته شاید یکبار دیگر گفتن این مورد بی‌فایده نباشد که یاداوری کنیم بعد از اینکه سرویس‌های اضطراری ایرانسل را دریافت می‌کنید درست است که از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود اما خب به هر حال، بعد از اینکه حسابتان را شارژ مجدد کنید هزینه مربوطه از شما کسر خواهد شد. بنابراین اگر در شرایط اورژانسی گیر کردید و نمی‌دانستید باید به چه طریقی برای خودتان شارژ یا اینترنت اضطراری ایرانسل تهیه کنید، حتما یکی از مراحلی که بالا که پیشتر  گفته شد را مرور کنید. از این که تاانتهای این مقاله با ما همراه بودید، از شما تشکر می‌کنیم.

 

ثبت دیدگاه