اینکه بتوانیم با روش‌های راحت و ساده استعلام مانده اینترنت سیم کارت خود را بگیریم، یک ضرورت است. اغلب مواقع احتمال دارد که مصرف زیاد اینترنت ما را به شک اندازد که بسته اینترنتی‌مان به اتمام نرسیده باشد؟ یا نکند درست جایی که اینترنت نیاز داریم، بسته تمام شود و برایمان مسئله ساز شود!…

حتما شما هم می‌دانید که اینترنت به بخش جدانشدنی از زندگی تبدیل شده است که با خریداری بسته‌های اینترنت، در هر زمان و هر مکان در دسترس قرار می‌گیرد. این بسته‌ها از چند ساعت تا چند سال و از چند مگابایت تا چند گیگابایت وجود دارند؛ اما، همه تمام‌شدنی هستند. اتمام حجم اینترنت تلفن همراه مشکلات متعددی را ایجاد می‌کند؛ اما، خوشبختانه روش‌هایی برای استعلام مانده حجم اینترنت پیش از اتمام آن وجود دارد که از قطع مشکل‌ساز اینترنت جلوگیری می‌کند.

اپراتورهای تلفن همراه شامل همراه اول، ایرانسل و رایتل روش‌های مجزایی را برای اطلاع از باقی‌مانده اینترنت همراه در کمترین زمان ایجاد کرده‌اند که شما را از مشکلات اتمام حجم اینترنت حفظ کنند. در ادامه، نحوه استعلام باقی‌مانده اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین، همراه پیشخوان ۲۴ باشید.

نحوه استعلام اینترنت همراه اول

اپراتور همراه اول با نماد IR-MCI اولین اپراتور تلفن همراه در ایران است که زیرمجموعه‌ی شرکت مخابرات ایران قرار می‌گیرد. این شرکت سهامی عام است. اپراتور همراه اول چهار روش را برای استعلام نت همراه اول پس از خرید بسته اینترنت همراه اول فراهم کرده است که شما را از موجودی اینترنت همراه اول دائمی و اعتباری مطلع می‌کند.

در ادامه، با روش‌های استعلام بسته اینترنت همراه اول آشنا خواهیم شد؛ بنابراین، همراه پیشخوان ۲۴ باشید. استعلام موجودی اینترنت همراه اول با روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

نحوه استعلام مانده اینترنت همراه اول

استعلام باقی مانده اینترنت همراه اول با کد دستوری #۱۰۰*

درگاه #۱۰۰* سامانه‌ی جامع خدمات اینترنت همراه اپراتور همراه اول است؛ کافیست، کد موجودی اینترنت همراه اول که برای استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول دائمی و اعتباری است را با شماره‌گیر تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید. در ادامه، یک فهرست نمایش داده می‌شود که شامل موارد زیر است:

گزینه‌ی شماره‌ی یک یعنی «حساب» را انتخاب کنید؛ سپس، مجدد یک فهرست نمایش داده می‌شود که شامل موارد زیر است:

اکنون، گزینه‌ی شماره‌ی صفر یعنی «استعلام» را انتخاب کنید که باقیمانده بسته اینترنت همراه اول خود را مشاهده کنید. در ضمن، شما می‌توانید کد دستوری مانده اینترنت همراه اول به شماره #۱۰*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۰ مربع) را به صورت مستقیم با شماره‌گیر تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید. نتیجه‌ی استعلام باقیمانده بسته اینترنت همراه اول برای شما با سرشماره‌ی HAMRAHAVAL پیامک خواهد شد؛ بنابراین، منتظر بمانید.

پیامک استعلام مانده اینترنت بسته همراه اول شامل اطلاعات مهمی اعم از نام بسته، اعتبار بسته، حجم بسته، میزان مانده حجم بسته اینترنت و … است. در ضمن، این پیامک بسته‌های رزرو شما را نیز نشان می‌دهد. اگر بسته‌ی رزرو داشته باشید، کد دستوری جهت تغییر بسته رزرو و لغو بسته رزرو برای شما ارسال می‌شود.

استعلام مانده اینترنت همراه اول با کد دستوری

استعلام مانده اینترنت همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری #۱۰*

امکان استعلام شارژ اینترنت همراه با کد دستوری مانده اینترنت همراه اول #۱۰* فراهم شده و در اختیار کلیه کاربران قرار داده شده است. برای مشاهده و استعلام بسته اینترنت همراه اول کافیست کد استعلام اینترنت همراه اول را در شماره‌گیر موبایل خود شماره‌گیری کنید. در ادامه از بین لیست زیر گزینه‌های مرتبط را انتخاب کنید تا در نهایت پیامک مانده بسته اینترنت برای شماره موبایل شما ارسال شود.

گزینه‌ی ۳ یعنی «طرح‌های تشویقی» را برای خط همراه اول دائمی انتخاب کنید. بعد از آن فهرست زیر به شما نمایش داده می‌شود.

گزینه‌ی ۲ «اینترنت» را انتخاب کنید تا بتوانید از بین گزینه‌های لیست زیر، یک مورد را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه‌ی وضعیت، موجودی اینترنت همراه اول و بسته فعال اینترنت در قالب پیامک به شما نمایش داده می‌شود؛ همچنین، با شماره‌گیری مستقیم کد دستوری مانده اینترنت همراه اول #۳۲۰*۱۰* می‌توانید به وضعیت بسته اینترنت سیم‌کارت اعتباری خود دسترسی پیدا کنید. در ضمن، کد باقیمانده اینترنت همراه اول تنها برای این کار نیست؛ بلکه، کاربردهای متعدد و متنوعی دارد که در لیست بالا مشخص است.

استعلام مانده حساب اینترنت همراه اول با اپلیکیشن همراه من

همراه من اپلیکیشن رسمی اپراتور همراه اول است که قابل نصب بر روی انواع تلفن همراه است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از فروشگاه‌های اینترنتی اپلیکیشن‌های تلفن همراه مانند بازار، مایکت، سیب‌اپ و … برای سیستم عامل‌های متفاوت دانلود کنید. شما می‌توانید از نسخه‌ی وب اپلیکیشن همراه من نیز برای مشاهده بسته فعال همراه اول استفاده کنید؛ کافیست، دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

اپلیکیشن همراه من را باز کنید، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید؛ سپس، کد یک‌بار مصرف پیامک شده را وارد کنید. در ادامه، صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که شماره‌ی شما را به همراه سایر جزئیات شامل حجم مانده بسته اینترنت، پیامک و مکالمه را به صورت تصویری و متنی نشان می‌دهد. رنگ آبی نشان‌دهنده‌ی حجم مانده بسته اینترنت و رنگ توسی نشان‌دهنده‌ی حجم رفته بسته اینترنت است.

در ضمن، شما می‌توانید بخش «بسته» را از نوار پایین اپلیکیشن انتخاب کنید که جزئیات بیشتری را شامل نام بسته، اعتبار بسته، حجم بسته، میزان مانده حجم بسته اینترنت و … مشاهده کنید.

استعلام مانده اینترنت همراه اول با همراه من

استعلام مانده حجم اینترنت همراه اول با وب‌سایت همراه اول

امکان مشاهده باقیمانده بسته اینترنت همراه اول با وب‌سایت رسمی همراه اول فراهم شده است؛ کافیست، به آدرس my.mci.ir مراجعه کنید. در ادامه، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید که کد یک‌بار مصرف برای شما پیامک شود؛ سپس، آن را وارد کنید.

در نهایت، وارد حساب کاربری خود خواهید شد که شماره‌ی شما را به همراه سایر جزئیات شامل حجم مانده بسته اینترنت، پیامک و مکالمه را به صورت تصویری و متنی نشان می‌دهد. رنگ آبی نشان‌دهنده‌ی حجم مانده بسته اینترنت و رنگ نارنجی نشان‌دهنده‌ی حجم رفته بسته اینترنت است. در ضمن، درصد مانده حجم اینترنت نیز در وب‌سایت همراه اول برای شما نمایش داده می‌شود.

استعلام مانده اینترنت همراه اول با سایت همراه اول

استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول با سامانه‌ی پیامکی ۸۰۸۰

اطلاع از بسته اینترنت همراه اول با سامانه‌ی پیامکی نیز امکان‌پذیر است؛ کافیست، از شماره‌ی تلفن همراه اول خود به سرشماره‌ی ۸۰۸۰ پیامکی با محتوای عدد 0 به صورت لاتین ارسال کنید. در ادامه، پیامکی با سرشماره‌ی HAMRAHAVAL دریافت می‌کنید که شامل جزئیات مرتبط با باقیمانده اینترنت همراه اول شماست:

استعلام مانده اینترنت همراه اول با پیامک

نکته: شما می‌توانید برای استعلام اینترنت همراه اول خط دیگران از تمام روش‌های بالا استفاده کنید. تنها اقدامی که باید از سوی شما زمان استعلام بسته همراه اول انجام شود، وارد کردن شماره موبایل شخص دیگر به جای شماره تلفن خودتان است.

نحوه استعلام مانده اینترنت ایرانسل

ایرانسل با نماد Irancell دومین اپراتور تلفن همراه در ایران است. این شرکت سهامی خاص است. اپراتور ایرانسل سه روش را برای استعلام مانده اینترنت ایرانسل پس از خرید بسته اینترنت ایرانسل فراهم کرده است که شما را از موجودی اینترنت ایرانسل ثابت (دائمی) و غیرثابت (اعتباری) مطلع می‌کند. در ادامه، با روش‌های استعلام اینترنت ایرانسل آشنا خواهیم شد؛ بنابراین، همراه پیشخوان ۲۴ باشید.

استعلام موجودی اینترنت ایرانسل با روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

نحوه استعلام مانده اینترنت ایرانسل

استعلام باقی مانده اینترنت ایرانسل با کد دستوری #۵۵۵*

درگاه #۵۵۵* سامانه‌ی جامع خدمات اپراتور ایرانسل است؛ کافیست، این کد استعلام اینترنت ایرانسل را با شماره‌گیر تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید. در ادامه، یک فهرست نمایش داده می‌شود که شامل موارد زیر است:

گزینه‌ی شماره‌ی یک یعنی «حساب» را انتخاب کنید؛ سپس، مجدد یک فهرست نمایش داده می‌شود که شامل موارد زیر است:

اکنون، گزینه‌ی شماره‌ی چهار یعنی «جزئیات» را انتخاب کنید که فهرست جزئیات بسته نمایش داده شود؛ سپس، گزینه‌ی «اینترنت» را انتخاب کنید که باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل خود را مشاهده کنید. در ضمن، شما می‌توانید برای استعلام بسته اینترنت ایرانسل، کد استعلام مانده اینترنت ایرانسل *۵۵۵*۱*۴*۱# (ستاره ۵۵۵ ستاره ۱ ستاره ۴ ستاره ۱ مربع) را به صورت مستقیم با شماره‌گیر تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید.

نتیجه‌ی استعلام باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل برای شما نمایش داده می‌شود. جزئیاتی که در استعلام اینترنت ایرانسل مشخص است شامل اعتبار بسته، حجم بسته، میزان مانده حجم بسته اینترنت و تاریخ اتمام بسته اینترنت است.

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با کد دستوری

استعلام مانده حساب اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل من اپلیکیشن رسمی اپراتور ایرانسل است که قابل نصب روی انواع تلفن همراه است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از فروشگاه‌های اینترنتی اپلیکیشن‌های تلفن همراه مانند بازار، مایکت، سیب‌اپ و … برای سیستم عامل‌های متفاوت دانلود کنید. شما می‌توانید از نسخه‌ی وب اپلیکیشن ایرانسل من نیز استفاده کنید؛ کافیست، دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

اپلیکیشن ایرانسل من را باز کنید، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید؛ سپس، کد یک‌بار مصرف پیامک شده را وارد کنید. در ادامه، صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که شماره و نام شما را به همراه سایر جزئیات شامل حجم مانده بسته اینترنت، پیامک و مکالمه را نشان می‌دهد. اگر بسته‌ی اینترنت فعال داشته باشید، مانده حجم اینترنت با یک دایره به همراه متن نمایش داده می‌شود. رنگ سبز دایره نشان‌دهنده‌ی حجم مانده بسته اینترنت و رنگ توسی نشان‌دهنده‌ی حجم رفته بسته اینترنت است. متن داخل دایره نیز نشان‌دهنده‌ی مقدار دقیق مانده حجم اینترنت ایرانسل شماست.

در ضمن، شما می‌توانید بر روی دایره‌ی نشان‌دهنده‌ی مانده بسته اینترنت خود کلیک کنید که جزئیات بیشتری را مشاهده کنید؛ مثلاً، اعتبار بسته، حجم مصرف شده بسته، حجم باقی مانده بسته، تاریخ خرید، تاریخ انقضا و … را مشاهده کنید.

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با ایرانسل من

استعلام مانده حجم اینترنت ایرانسل با وب‌سایت ایرانسل

امکان مشاهده باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل با وب‌سایت رسمی ایرانسل فراهم شده است؛ کافیست، به آدرس my.irancell.ir مراجعه کنید. در ادامه، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید که کد یک‌بار مصرف برای شما پیامک شود؛ سپس، آن را وارد کنید.

در نهایت، وارد حساب کابری خود خواهید شد که شماره و نام شما را به همراه سایر جزئیات شامل حجم مانده بسته اینترنت، پیامک و مکالمه را نشان می‌دهد. اگر بسته‌ی اینترنت فعال داشته باشید، مانده حجم اینترنت با یک دایره نمایش داده می‌شود. رنگ سبز نشان‌دهنده‌ی حجم مانده بسته اینترنت و رنگ طوسی نشان‌دهنده‌ی حجم رفته بسته اینترنت است. در ضمن، مانده حجم اینترنت با عدد نیز مشخص شده است.

هنگامی که بر روی دایره کلیک کنید، یک صفحه باز می‌شود که گزینه‌ی خرید مجدد بسته‌ی اینترنت به همراه جزئیات بیشتر را نشان می‌دهد؛ مثلاً، اعتبار بسته، حجم مصرف شده بسته، حجم باقی مانده بسته، تاریخ خرید، تاریخ انقضا و … مشخص شده است.

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با سایت ایرانسل

چگونه استعلام باقیمانده اینترنت مودم ایرانسل را بگیریم؟

استعلام باقی مانده اینترنت مودم ایرانسل (TD-LTE) از یک روش امکان‌پذیر است، شما باید با شماره‌ی سیم‌کارت TD-LTE یک حساب کاربری در «اپلیکیشن ایرانسل من» بسازید؛ سپس، مانده بسته اینترنت مودم ایرانسل خود را بررسی کنید. نکته‌ی حائز اهمیت این است که امکان استعلام مانده اینترنت مودم ایرانسل با کد دستوری به صورت آفلاین وجود ندارد؛ یعنی، حتماً باید آنلاین باشید.



نحوه استعلام مانده اینترنت رایتل

رایتل با نماد RighTel سومین اپراتور تلفن همراه در ایران است. این شرکت نیمه خصوصی است. اپراتور رایتل سه روش را برای استعلام مانده اینترنت رایتل پس از خرید بسته اینترنت رایتل فراهم کرده است. در ادامه، با روش‌هایاستعلام بسته اینترنت رایتل آشنا خواهیم شد.

استعلام موجودی اینترنت رایتل با روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

نحوه استعلام مانده اینترنت رایتل

استعلام باقی‌مانده اینترنت رایتل با کد استعلام اینترنت رایتل #۲۰۰*

درگاه #۲۰۰* سامانه‌ی جامع خدمات اپراتور رایتل است؛ کافیست، این کد مانده اینترنت رایتل را با شماره‌گیر تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید. در ادامه، یک فهرست نمایش داده می‌شود که شامل موارد زیر است:

گزینه‌ی شماره‌ی پنج یعنی «استعلام» را انتخاب کنید؛ سپس، مجدد یک فهرست نمایش داده می‌شود که شامل موارد زیر است:

اکنون، گزینه‌ی شماره‌ی ۲ یعنی «استعلام بسته اینترنت» را انتخاب کنید که باقیمانده بسته اینترنت رایتل خود را مشاهده کنید. در ضمن، شما می‌توانید کد مانده اینترنت رایتل #۲*۵*۲۰۰* (ستاره ۲۰۰ ستاره ۵ ستاره ۲ مربع) را به صورت مستقیم با شماره‌گیر تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید. نتیجه‌ی استعلام اینترنت رایتل برای شما با سرشماره‌ی RighTel پیامک خواهد شد؛ بنابراین، منتظر بمانید.

گاهی این سامانه در حال به‌روزرسانی است که نتیجه را پیامک نمی‌کند؛ بنابراین، باید با سایر روش‌ها استعلام مانده اینترنت رایتل خود را مشاهده کنید. اگر سامانه در حال به‌روز رسانی باشد، این پیام نمایش داده می‌شود: «در حال به‌روزرسانی هستیم. لطفاً از طریق رایتل من اقدام کنید. my.rightel.ir»

استعلام مانده اینترنت رایتل با کد دستوری

استعلام مانده حساب اینترنت رایتل با اپلیکیشن رایتل من

رایتل من اپلیکیشن رسمی اپراتور رایتل است که قابل نصب روی انواع تلفن همراه است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از فروشگاه‌های اینترنتی اپلیکیشن‌های تلفن همراه مانند بازار، مایکت، سیب ایرانی و … برای سیستم عامل‌های متفاوت دانلود کنید. شما می‌توانید از نسخه‌ی وب اپلیکیشن رایتل من نیز استفاده کنید؛ کافیست، دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

اپلیکیشن رایتل من را باز کنید، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید؛ سپس، کد یک‌بار مصرف پیامک شده را وارد کنید. در ادامه، صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که شماره و نام شما را به همراه سایر جزئیات شامل حجم مانده بسته اینترنت، پیامک و مکالمه را نشان می‌دهد. اگر بسته‌ی اینترنت فعال داشته باشید، مانده حجم اینترنت با یک دایره به همراه متن نمایش داده می‌شود. رنگ سبز دایره نشان‌دهنده‌ی حجم مانده بسته اینترنت و رنگ بنفش نشان‌دهنده‌ی حجم رفته بسته اینترنت است. متن داخل دایره نیز نشان‌دهنده‌ی مقدار دقیق موجودی بسته اینترنتی رایتل شماست.

در ضمن، شما می‌توانید بر روی دایره‌ی نشان‌دهنده‌ی مانده بسته اینترنت خود کلیک کنید که جزئیات بیشتری از استعلام بسته اینترنت رایتل را مشاهده کنید؛ مثلاً، اعتبار بسته، حجم مصرف شده بسته، حجم باقی مانده بسته، تاریخ خرید، تاریخ انقضا و … را مشاهده کنید.

استعلام مانده اینترنت رایتل با رایتل من

استعلام اینترنت رایتل با وب‌سایت رایتل

امکان مشاهده مانده بسته اینترنتی رایتل با وب‌سایت رسمی رایتل فراهم شده است؛ کافیست، به آدرس my.rightel.ir مراجعه کنید. در ادامه، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید که کد یک‌بار مصرف برای شما پیامک شود؛ سپس، آن را وارد کنید. در نهایت، وارد حساب کابری خود خواهید شد که شماره‌ی شما را به همراه سایر جزئیات شامل حجم مانده بسته اینترنت، پیامک و مکالمه را نشان می‌دهد.

اگر بسته‌ی اینترنت فعال داشته باشید، مانده حجم اینترنت با یک دایره نمایش داده می‌شود. رنگ سبز نشان‌دهنده‌ی حجم مانده بسته اینترنت و رنگ توسی نشان‌دهنده‌ی حجم رفته بسته اینترنت است. در ضمن، مانده حجم اینترنت با عدد نیز مشخص شده است.

هنگامی که بر روی دایره کلیک کنید، یک صفحه باز می‌شود که جزئیات بیشتر را نشان می‌دهد؛ مثلاً، اعتبار بسته، حجم مصرف شده بسته، حجم باقی مانده بسته، تاریخ خرید، تاریخ انقضا و … مشخص شده است.

استعلام مانده اینترنت رایتل با سایت رایتل

آیا روش استعلام خطوط دائمی و اعتباری اپراتورها متفاوت است؟

خیر؛ روش استعلام باقیمانده اینترنت اپراتورهای متفاوت برای خطوط دائمی و اعتباری یکسان است؛ کافیست، کد دستوری صحیح را وارد کنید که مانده بسته اینترنتی اپراتور خود را پس از خرید بسته اینترنت مشاهده کنید.

نکته‌ی حائز اهمیت این است که خریداری بسته اینترنت برای خطوط دائمی و اعتباری متفاوت است؛ چون، برخی بسته‌های ارائه شده برای خطوط دائمی متفاوت با بسته‌های ارائه شده برای خطوط اعتباری است. در ادامه، کد باقی مانده اینترنت همراه اول، کد باقی مانده اینترنت ایرانسل و کد باقی مانده اینترنت رایتل برای خطوط دائمی و اعتباری آورده شده است:

نام اپراتور کد دستوری نوع اشتراک
همراه اول 10#*100*/110#*100* دائمی/ اعتباری
ایرانسل 1#*4*1*555* دائمی/ اعتباری
رایتل 5#*200* دائمی/ اعتباری

اهمیت استعلام باقی مانده اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل چیست؟

اگر حجم بسته‌ی اینترنت شما تمام شود، تعرفه‌ی آزاد محاسبه می‌شود؛ یعنی، از اعتبار شارژ خط تلفن همراه شما کاسته می‌شود. نکته‌ی حائز اهمیت این است که هزینه‌ی تعرفه‌ی آزاد بالاتر از هزینه‌ی تعرفه‌ی بسته‌های اینترنت اپراتورها است؛ بنابراین استفاده از اینترنت آزاد از نظر مالی به‌صرفه نیست. در نتیجه، اهمیت استعلام مانده اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل در جلوگیری از ضرر مالی به دلیل استفاده از تعرفه آزاد اینترنت است.

اهمیت استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل

کد استعلام اینترنت همراه اول دائمی و ایرانسل دائمی چیست؟

شما می‌توانید برای استعلام اینترنت همراه اول دائمی از کد دستوری #۱*۱۰۰* یا #۳۲۰*۱۰* استفاده کنید. هم‌چنین برای اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت ایرانسل باید کد باقی مانده اینترنت ایرانسل #۴*۱*۵۵۵* را در شماره‌گیر موبایل خود شماره‌گیری کنید تا نتیجه استعلام به شما نمایش داده شود.

جمع‌بندی

در این مطلب پیشخوان ۲۴ به معرفی و بررسی روش‌های استعلام موجودی بسته اینترنت اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل پرداختیم. هر اپراتور روش‌های مختص خود را برای کاربران خود فراهم کرده است که‌ آنها را از مانده بسته اینترنت آگاه می‌کند. ساده‌ترین روش استعلام مانده حجم اینترنت همراه شماره‌گیری کد باقیمانده اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل است. در نهایت، تفاوت استعلام بسته اینترنت خطوط دائمی و اعتباری را بررسی کردیم؛ سپس، اهمیت استعلام بسته اینترنت رایتل،‌ همراه اول و ایرانسل را پس از خرید بسته اینترنت شرح دادیم. از اینکه با پیشخوان ۲۴ همراه بودید، متشکریم.

سوالات متداول

چه راه‌هایی برای استعلام شارژ اینترنت همراه اول وجود دارد؟

برای استعلام حجم اینترنت همراه اول می‌توان از کد دستوری مانده اینترنت همراه اول همچنین سامانه همراه من استفاده کرد.

چگونه می‌توان استعلام بسته اینترنت رایتل را گرفت؟

استعلام بسته اینترنت رایتل با استفاده از دو روش کد مانده‌ اینترنت رایتل و سامانه رایتل من امکان‌پذیر است.

سرشماره کد مانده اینترنت ایرانسل چند است؟

استعلام اینترنت ایرانسل با شماره‌گیری کدهای دستوری *۵۵۵# یا *۵۵۵*۱*۴*۱# در شماره‌گیر تلفن همراه انجام می‌گیرد.

ثبت دیدگاه