با گسترش روز به روز استفاده از تلفن همراه، اپراتو رایتل در این تلاش است که تا با ارائه خدمات بیشتر از پیش و بهتر کردن این خدمات علاوه بر جلب رضایت مشترکین کنونی، تعداد مشترکین جدید خود را هم افزایش دهد….

با گسترش روز به روز استفاده از تلفن همراه، اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در این تلاش هستند که تا با ارائه خدمات بیشتر از پیش و بهتر کردن این خدمات علاوه بر جلب رضایت مشترکین کنونی، تعداد مشترکین جدیدشان را هم افزایش دهند. در این بین، اپراتور رایتل با ارایه اپلیکیشن رایتل من تلاش کرده تا خدمات مختلف خود را از طریق این اپلیکیشن به صورت یک جا ارائه دهد. در واقع این برنامه با تجمیع کلیه نیازهای مشترکین به صورت یک جا، باعث تسهیل امور مشتریان شده است. در ادامه این مقاله قرار است تا با همدیگر سری بزنیم به انواع خدماتی که رایتل در این برنامه ارائه داده است. پس با ما همراه باشید تا هر کدام از آپشن‌های جدید این برنامه را با هم بررسی کنیم.

رایتل من

این برنامه در واقع یک برنامه خدماتی برای مشترکین اپراتور رایتل است. مای رایتل برای اندروید و IOS در دسترس قرار دارد. به کمک این اپلیکیشن به راحتی می‌توانیم کلیه خدمات مربوط به سیم کارتمان را به صورت یک جا کنار هم داشته باشیم.

رایتل من به کمک شما آمده تا دیگر خدمات را به صورت پراکنده از این سایت و آن برنامه دریافت نکنید. بلکه همه را باهم در یک برنامه داشته باشید. همچنین تعداد بسته‌های مختلف موجود در برنامه مای رایتل دارای تنوع بسیار زیادتری از هرجای دیگر است. جمعه‌های رایتلی هم تنها با نصب رایتل‌من است که برای مشترکین قابلیت استفاده دارد.

با این اپ همچنین می‌توانید اگر از مشترکین دائمی هستید، به راحتی صورتحساب میان‌دوره و پایان‌دوره خود را پرداخت کنید و اگر هم جز مشترکین اعتباری هستید، شارژ بخرید. علاوه‌بر این‌ها برنامه مای رایتل این امکان را برای همه فراهم کرده است تا بتوانند در صورت بروز مشکل، ریز جزئیات پرداختی خود را دریافت کنید و به اپراتور گزارش دهید.

به طور کلی، این اپلیکیشن برای هرکسی که سیم‌کارت رایتل دارد ضروری و مهم است. پس اگر از آپشن‌های بالا زیاد استفاده می‌کنید و به دنبال راحت‌ترین و ساده‌ترین روش برای دسترسی به کلیه خدماتی هستید که اپراتور سیم‌کارت‌تان ارائه می‌دهد، خوب است این برنامه را در موبایل‌تان داشته باشید.

سرویس‌های مای رایتل کدامند؟

رایتل من در بر گیرنده سرویس‌های کاربردی و مهمی است که دسترسی راحت شما برای خرید شارژ، اینترنت و سایر بسته‌های ترکیبی را ممکن کرده است. این سرویس‌ها در لیست زیر فهرست شده‌اند:

در ادامه مقاله مرحله مرحله نحوه استفاده از هر کدام از این سرویس‌ها برایتان شرح داده خواهد شد.




راهنمای نصب رایتل من

نحوه ثبت نام در رایتل من (پلیکیشن رایتل من برای آیفون و اندروید)  بسیار راحت است. تنها کافی است که این برنامه را از گوگول پلی یا کافه بازار یا myrightel ir دانلود کنید. بعد از نصب باید شماره تلفنی که می‌خواهید با آن وارد اپلیکیشن بشوید را انتخاب کنید و یک رمز ورود برای خود مشخص کنید.

لینک دانلود مستقیم رایتل من

لینک دانلود رایتل من از گوگل پلی

لینک دانلود رایتل من از کافه بازار

لینک دانلود نسخه ios رایتل من

نکته: اگر تمایلی نداشتید که رمزی انتخاب کنید، به کمک دریافت رمز پیامکی یکبار مصرف یا بازیابی رمز رایتل من هم می‌توانید از اپلیکیشن استفاده کنید.

طریقه فعال سازی رایتل من

رایتل من اپلیکیشن جامع خدمات مشترکین

استفاده از این اپلیکیشن تنها نیازمند این است که برنامه را یا به صورت مستقیم از خود سایت رایتل دانلود کنید، یا ان را از گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید. برخی از سرویس‌های مهم استفاده از این برنامه در زیر به صورت تصویری و مرحله به مرحله بیان شده است:

یک: خرید اینترنت رایتل من

چه عضو مشترکین دائمی رایتل باشید و چه عضو مشترکین اعتباری، برای خرید اینترنت رایتل به راحتی می‌توانید از طریق خرید بسته اینترنتی، به اینترنت پرسرعت رایتل دست رسی داشته باشید. در ادامه نحوه خرید بسته اینترنتی رایتل مفصل شرح داده شده است.

برای خرید بسته بعد از وارد شدن به برنامه از طریق شماره سیم کارت و رمز عبورتان (رمز یکبار مصرف پیامکی یا پسووردی که خودتان گذاشته‌اید) وارد صفحه اصلی زیر می‌شوید.

1 ) از بین گزینه‌های موجود باید “خرید بسته” را انتخاب نمایید.

خرید بسته با رایتل من

2 ) بعد از این که وارد این گزینه شدید، باید انتخاب کنید که نوع بسته‌ای که می‌خواهید بخرید چیست؟ بسته اینترنتی، مکالمه یا ترکیبی. ما در این جا بر روی گزینه بسته اینترنتی کلیک می‌کنیم.

خرید بسته از طریق برنامه رایتل

3 ) بعد از باز شدن بسته‌های اینترنتی، می‌توانید به کمک فعال کردن یا نکردن فیلترهایی که در بالای صفحه می‌بینید ( تیک‌های طوسی رنگ) به بسته اینترنتی خود دست پیدا کنید و در نتیجه ان را بخرید و مستقیم روی گوشی خودتان فعال کنید.

خرید اینترنت با رایتل من

4 ) بعد از انتخاب بسته با زدن بر روی کادر سبز رنگ، بسته برای شما فعال می‌شود. به همین راحتی خرید بسته اینترنت برای شما فعال می‌شود.

همچنین برای خرید بسته مکالمه می‌توانید وارد بخش مربوط به آن شوید.

خرید بسته مکالمه با رایتل من

تصویر زیر بسته‌های ترکیبی را نشان می‌دهد که در بر گیرنده (اینترنت، مکالمه و پیامک) در یک بسته است.

بسته ترکیبی در رایتل من

علاوه بر این یک سری از بسته‌های پیامکی هم در این برنامه برای خرید وجود دارد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

بسته پیامکی در رایتل من

دو : پرداخت قبض با رایتل من

اگر عضو مشترکین دائمی رایتل هستید و به دنبال این هستید تا در چند ثانیه صورتحساب رایتلی خود را پرداخت کنید، ما به شما استفاده از این برنامه را توصیه می‌کنیم. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید قبض پایان دوره خود را پرداخت کنید.

اگر از مشترکین دائمی اپراتور رایتل هستید برای پرداخت قبض رایتل خود، بایستی مراحل زیر را طی کنید:

1 ) مثل تصویر زیر وارد گزینه “صورتحساب” شوید.

پرداخت قبض با رایتل من

2 ) با وارد شدن در این بخش، می‌توانید به راحتی مشخصات صورتحساب رایتل خود را مشاهده کنید.

استعلام قبض رایتل

3 ) برای پرداخت قبض رایتل باید روی کادر سبز رنگ بزنید و از طریق درگاه بانکی اقدام به تصویه حساب نمایید.

سه : خرید شارژ رایتل من

اگر جز مشترکین اعتباری رایتل و دیتا هستید، به کمک این برنامه به راحتی می‌توانید حسابتان را شارژ کنید. شارژ عادی و شارز شور انگیز از دو قابلیت مهم و پر طرفدار  این اپلیکیشن برای مشترکین رایتل است. نحوه خرید شارز رایتل در ادامه به صورت کامل شرح داده شده است.

برای خرید شارز از طریق این برنامه اگر جز مشترکین اعتباری این اپراتور هستید بایستی مراحل زیر را سپری کنید:

1 ) مثل تصویر گزینه افزایش اعتبار را انتخاب نمایید

خرید شارز با رایتل من

2 ) در این جا دو سر برگ وجود دارد. اولین سر برگ مثل تصویر زیر شارژ عادی است که به اندازه همان مقدار شارژ به همراه پرداخت مالیات، شارژ شما خریداری می‌شود.

افزایش اعتبار با رایتل من

3 ) دومین سر برگ مربوط به شارز شور انگیز است. با شارز شور انگیز شما می‌توانید از تخفیفات و هدایای ویزه رایتل بهره‌مند شوید.

چهار : مشاهده وضعیت بسته‌ها در رایتل من

برای مشاهده‌ وضعیت بسته‌ها دو نوع روش کلی وجود دارد.

1 ) سه دایره دایره‌ در ابتدای گزینه‌های صفحه نخست (اینترنت، مکالمه و پیامک)، بیان گر موجودی بسته فعلی شماست. با کلیک بر روی هر کدام جزییات بسته برای شما مشخص می‌شود.

مشاهده وضعیت بسته در اپلیکیشن رایتل من

2 ) روش دوم این است که، با زدن گزینه “وضعیت بسته‌های من” سوابق کلیه بسته‌هایی که خریداری کرده‌اید مشخص می‌شود.

وضعیت بسته‌های من در رایتل من

3 ) همان طور که در تصویر بالا می‌بینید، در این بخش هم می‌توانید تاریخچه بسته‌های خریداری شده را ببنید و هم با کشیدن صفحه به سمت راست، بسته‌های جاری برای شما مشخص می‌شود.

پنج: استعلام پرداختی‌ها در رایتل من

1 ) برای استعلام پرداختی‌ها باید روی کلید منوی کناری طبق تصویر زیر کلیک نمایید.

وضعیت پرداخت‌ها در رایتل من

2 ) بعد از کلیک کرئن بر وی منوی کناری اپلیکیشن و انتخاب گزینه پرداخت‌های من، لیست پرداختی‌های شما نمایان می‌شود.

پرداخت‌های من در رایتل من

3 ) در نهایت لیست پرداختی‌ها مثل تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود.

جزئیات پرداختی‌ها با رایتل من

شش: فرصت‌های ارغوانی رایتل من

در واقع این فرص‌ها شامل کدهای تخفیف گوناگونی است که اپراتور رایتل برای مشترکان خود فراهم آورده است. کدهای تخفیفی شامل خرید از دیجی کالا، شفاجو، دیجی استایل، قاصدک 24 و…

1 ) برای رفتن به این بخش باید مانند تصویر زیر وارد بخش “فرصت‌های ارغوانی” بشوید.

فرصت‌های ارغوانی با رایتل من

2) همانطور که در تصویر زیر می‌بنید، کدهای تخفیف برای شما نمایان می‌شود. از هر کدی که نیاز به استفاده آن دارید باید طبق روشی که ذیل آن توضیح داده شده است کمک بگیرید.

کد تخفیف در فرصت‌های ارغوانی رایتل من

هفت: جمعه‌های رایتلی

رایتل در هر جمعه به مشترکین خود اعطای جایزه می‌کند. این جایزه‌ها به صورت زیر هستند:

1 ) برای دریافت این هدایا باید هر جمعه طبق تصویر زیر وارد آپشن “جمعه‌های رایتلی” شوید.

دریافت هدیه از طریق جمعه‌های رایتلی

2 ) سپس صفحه زیر برای شما باز می‌شود. در این صفحه جعبه‌های هدایای مختلفی دیده می‌شود. با کلیک روی جعبه مورد نظرتان، هدیه شما به محض انتخاب فعال می‌شود.

جمعه‌های رایتلی با رایتل من
در این بخش سعی کردیم تا شما را با بهترین خدمات کاربردی اینبرنامه آشنا کنیم. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید کلیه سرویس‌های مرتبط به سیم‌کارتتان را یکجا کنار هم داشته باشید و از آن‌ها لذت ببرید.

معرفی سایر ویژگی‌های اپلیکیشن رایتل

بعضی از ویژگی‌های مهم و کاربردی اپلیکیشن رایتل در زیر فهرست شده‌اند:

1. توانایی مشاهده باقیمانده بسته

2. خریدن بسته

3. خرید شارژ مستقیم

4. خرید شارژ شورانگیز

5. سوابق پرداخت‌ها 

6. ریز کلیه ارتباطات:

در این قسمت می‌شود ریز ارتباطاتتان را در یک بازه زمانی مشخص، به شکل پی دی اف دریافت نمایید. این فایل از روش ایمیلی که پیش‌تر ثبت کرده‌اید برایتان ارسال می‌گردد.

7. پرداخت صورت حساب پایان دوره یا میان دوره:

این قسمت ویژه مشترکین سیم کارت‌های دائمی است. با این قابلیت می‌توانید مبلغ صورت حسابتان را رویت نمایید و آن را پرداخت کنید.

8. سرویس‌های موجود روی سیم‌کارت:

در این بخش این توانایی را دارید تا سرویس‌های گزارش تماس، تماس‌های از بین رفته، انتظار مکالمه، کنفرانس تلفنی و… را فعال یا غیرفعال کنید.

9. دوستان و خانواده:

در صورت بهره‌برداری از این سرویس با 5 شماره درون شبکه و 2 شماره برون شبکه با تخفیف‌های ویژه تماس صوتی بگیرید. به این شرط که بیشترین تعداد تماس را با این شماره‌ها داشته باشید.

10. ثبت کردن مشکل:

مشترکین رایتل این توانایی را دارند در صورت وجود ایراد، بدون نیاز به تماس با مرکز خدمات، ایراد پیش آمده خودتان را در این قسمت به راحتی ثبت کنید.

11. اشنایی با فروشگاه‌های رایتل:

آدرس، ساعت کاری و روز‌های فعالیت فروشگاه‌های فعال اپراتور رایتل در این قسمت ثبت شده است.

12. مناطق تحت پوشش اپراتور:

در این قسمت با انتخاب شهر مورد نظر خود، نقشه پوشش‌دهی آن توسط اپراتور رایتل نمایش داده می‌شود. در ادامه این مطلب، روش کار با این اپلیکیشن را آموزش خواهیم داد. در نتیجه می‌توانید تمامی خدماتی که قبلا به آنها اشاره شد را از طریق این اپ انجام دهید.

نکته: البته برخی از این آپشن‌ها در بخش نوار ابزار ( بالا سمت راست) این اپلیکیشن قابل استفاده است و در نسخه جدید این برنامه، صفحه اصلی تنها در برگیرنده آیکون‌هایی است که پیشتر در بخش سرویس‌های این برنامه بیان شد.

معرفی سامانه رایتل

سامانه ورود به رایتل من

سامانه رایتل (سایت رایتل من) هم نظیر خود اپلیکیشن، با شماره سیم کارت و رمز عبور پیامکی، دسترسی شما را به سامانه فعال می‌کند. با وارد شدن به آدرس سامانه https://my.rightel.ir/en/login کلیه خدمات مربوط به نوع اپراتور خود (دائمی، اعتباری و دیتا) را دریافت کنید و همچنین می‌توانید خیلی راحت نصب اپلیکیشن رایتل من را نیز از طریق سامانه انجام بدهید.

خدمات ارائه شده در این سامانه به شرح زیر است:

نتیجه گیری رایتل من

برنامه رایتل من به کمک شما آمده تا دیگر خدمات را به صورت پراکنده از این سایت و آن برنامه دریافت نکنید. بلکه همه را باهم در یک برنامه داشته باشید. همچنین تعداد بسته‌های مختلف موجود در این برنامه دارای تنوع بسیار زیادتری از هرجای دیگر است. جمعه‌های رایتلی هم تنها با نصب رایتل‌من است که برای مشترکین قابلیت استفاده دارد. با این اپلیکیشن همچنین می‌توانید اگر از مشترکین دائمی هستید، به راحتی صورتحساب میان دوره و پایان دوره خود را پرداخت کنید و اگر هم جز مشترکین اعتباری هستید، شارژ بخرید. علاوه‌بر این‌ها این اپلیکیشن این امکان را برای همه فراهم کرده است تا بتوانند در صورت بروز مشکل، ریز جزئیات پرداختی خود را دریافت کنید و به اپراتور گزارش دهید. به طور کلی، این برنامه بدون شک برای هرکس که رایتل دارد ضروری و مهم است. پس اگر از آپشن‌های بالا زیاد استفاده می‌کنید و به دنبال راحت‌ترین و ساده‌ترین روش برای دسترسی به کلیه خدماتی هستید که اپراتور سیم‌کارتتان ارائه می‌دهد، خوب است برنامه مای رایتل را در موبایلتان داشته باشید.

ثبت دیدگاه