شرکت همراه اول که نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران محسوب می‌شود، برای مشترکان سیم‌کارت دائمی و اعتباری خود اپلیکیشن همراه اول را معرفی کرد تا کاربران در سریع‌ترین و ساده‌ترین روش ممکن، امکان پرداخت قبوض را به‌صورت غیرحضوری داشته باشند….

شرکت همراه اول که نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران محسوب می‌شود، برای مشترکان سیم‌کارت دائمی و اعتباری خود اپلیکیشن همراه اول را معرفی کرد تا کاربران در سریع‌ترین و ساده‌ترین روش ممکن، امکان پرداخت قبوض را به‌صورت غیرحضوری داشته باشند. اپلیکیشن همراه من برای سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه شده است تا کاربران امکان استفاده از آن را در گوشی‌های مبتنی بر اندروید یا آیفون‌های اپل برخوردار شوند. اپلیکیشن همراه من که نسخه‌های آن برای اندروید و iOS آیفون خیلی وقت است که عرضه شده است، امکانات متنوعی از جمله پرداخت آسان قبوض، خرید بسته‌های اینترنتی نوترینو و تعویض آوای انتظار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور، همراه اول نام دارد که تمامی نقاط کشور را پوشش می‌دهد. همراه اول، برای راحتی کار مشترکان خود در خرید بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبوض و موارد دیگر نرم‌افزاری کاربردی به‌نام اپلیکیشن همراه من را عرضه کرده است که در ادامه می‌خواهیم بخشی از ویژگی‌های آن را بررسی کنیم، پس با پیشخوان24 همراه شوید.

همراه من

همراه من برنامه جامع خدماتی

دسترسی سریع و آسان به خدمات غیرحضوری، صرفه جویی در زمان و امکان دریافت خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری از مزایای سامانه خدمات الکترونیکی همراه من بوده و مشترکین می توانند با مراجعه به این سامانه خدمات به شرح ذیل را دریافت نمایند؛

📲مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان دوره و میان دوره

📲 مشاهده موجودی و خرید شارژ

📲 دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد

📲 فعالسازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته های نوترینو

📲 فعال / غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی و خدمات مبتنی بر محتوا

📲 مشاهده و فعالسازی بسته های تخفیفی و هدایا

📲 مشاهده تاریخچه پرداخت قبض و خرید طرح ها

📲 انتقال اعتبار و افزایش بستانکاری

📲 انتخاب و فعالسازی آوای انتظار

📲 نمایش مشخصات مشترک و سیم کارت (PIN/PUK)

📲 دسترسی آنلاین به پشتیبانی

📲 دسترسی به کدهای دستوری و پرسشهای متداول

📲 امکان تقسیط بدهی

📲 ثبت درخواست ردیابی گوشی

📲 امکان قطع و وصل خط

📲 شرکت در نظرسنجی و اعلام نظرات و پیشنهادات

📲 مشاهده سیم کارتهای به نام مشترک

📲 دسترسی به باشگاه فیروزه ای باشگاه مشتریان همراه اول

📲 امکان ورود کارت شارژ مخدوش

📲 و …

مراحل نصب اپلیکیشن همراه اول

بعد از دانلود همراه اول من از طریق خود سامانه یا حتی دانلود برنامه همراه من از طریق گوگل پلی و کافه بازار باید آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید. دقت کنید که هر دو ورزن همراه من ios و همراه من اندروید هم اکنون برای هر دو سیستم عامل موجود است. برای این که بعد از دانلود همراه من بتوانید از اپلیکیشن  استفاده کنید، باید شماره تلفن خودتان را بعد از دانلود نرم‌افزار وارد کنید. به شماره شما پیامکی داده می‌شود که برای ورود به برنامه باید آن را در کادر خواسته شده وارد نمایید. بعد از این کار به راحتی وارد برنامه می‌شوید. حالا باید سری بزنیم به خدمات گوناگونی که در این برنامه قابل دسترس است.

لینک دانلود مستقیم نسخه اندروید همراه اول

لینک دانلود همراه من از کافه بازار

نسخه تحت وب همراه اول

بعد از این که برنامه روی گوشی تلفن همراه شما نصب شد، صفحه زیر روی گوشی شما نمایان خواهد شد. این صفحه در برگیرنده اطلاعات کلی راجع به باقی مانده حجم اینترنت شماست.

صفحه اول ورودی همراه من

 

همان طور که می‌بینید، صورتحساب میان دوره شما هم مشخص است. البته اگر جز مشترکین اعتباری باشید، در این قسمت باقیمانده اعتبارتان قابل رویت است. برای این که بتوانید از سایر خدمات برنامه استفاده کنیدف باید حالت پیشرفته را لمس کنید. در ادامه این بخش به معرفی بخش‌های مختلف این برنامه خواهیم پرداخت.

نوار میانبر همراه من

برای این که بتوانید از بخش‌های خدماتی گوناگون این برنامه استفاده کنید، باید ابتدا احاطه نسبتاً جامعی به اپلیکیشن داشته داشته باشید. بنا بر همین امر می‌خواهیم تا شما را با بخش‌های مختلف این برنامه آشنا کنیم.

ابتدا به نوار کنایی برنامه می‌پردارزیم:

همانطور که می‌بینید، این نوار در برگیرنده آپشن‌هایی نظیر کیف پول، پروفایل، سیم‌کارت‌های من، حالت ساده، پشتیبانی، تنظیمات، درباره برنامه و خروج از حساب کاربری است. شاید مهمترین آپشن این بخش همان کیف و پول و سیم‌کارت‌های من باشد که به کمک ان‌ها می‌توانید به راحتی نیازهای مهمی مثل خرید شارژ و اینتزرنت همراه اول بدون نیازر به استفاده از کارت و همچنین مدیریت تمامی سیم‌کارت‌هایتان را در یک برنامه بدست بگیرید.

نوار میانی همراه من

در ادامه به سایر خدمات مفید و کاربردی همراه من که می‌توانند همه نیازهای سیم‌کارت شما ررا برطرف کند می‌پردازیم.

شارژ کیف پول همراه من

از مزیت‌های مهم کیف‌ پول‌ها در هربرنامه‌ای این است که می‌توانید به راحتی با شارژ کیف پولتان، کلیه خدمات پولی نظیر خرید اینترنت، خرید شارژ و پرداخت صورت حساب پایان دوره یا میان‌دوره خودتان را به راحتی بدون این که نیاز به کارت بانکی یا وجه نقد داشته باشید، در اختیار داشته باشید. در همراه من هم کیف پول دقیقا همین نقش را دارد.

کیف پول همراه من

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، این امکان برای شما وجود دارد که علاوه بر شارز کیف پولتان، بتوانید تراکنش‌هایی که به کمک آن انجام داده‌اید را به راحتی مشاهده کنید. موجودی کیف پول شما هم بعد از انجام هر تراکنش، به طور مشخص در کادر بالا قابل رویت است.

علاوه‌بر این قابلیت مشاهده لیست تراکنش‌های ماه‌های اخیرتان هم در همراه من میسر است.

استعلام صورتحساب ماهانه در همراه من

یکی دیگر از مزایای مهم این برنامه، مشاهده ریز صورتحساب است. در همراه من با رفتن به روی آپشن صورتحساب من، صورتحساب،تقسیط بدهی و افزایش بستانکاری برای شما نمایان می‌شود.

استعلام صورتحساب در همراه من

اگر روی سر برگ صورتحساب بروید، مبلغ بدهی پیشین قبض همراه اول شما به همراه شرح جزئیات قبضتان قابل مشاهده است. برای پرداخت قبض همراه اول خود هم می‌توانید هم از طریق کیف پول و هم از طریق درگاه‌های بانکی برنامه اقدام به پرداخت صورتحساب خود نمایید.

ریز صورتحساب در همراه من

بخش خدمات من چیست؟

این قسمت از برنامه همراه من نیز همانند قسمت قبلی دارای کاربردهای زیادی است که در آن می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید ، امکاناتی را که در این قسمت در اختیار خواهید داشت عبارتند از :

خدمات من در برنامه همراه اول

 خرید شارژ همراه اول با برنامه همراه من

ترکیب گوشی موبایل و اینترنت، فرصت زندگی آسان‌تر را برای کاربران فراهم کرده است. اپلیکیشن‌های موبایل نیز با استفاده از قدرت دنیای مجازی، هر روز امکانات تازه‌تری را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. یکی از این ماجراهای مفید، خرید شارژ سیم کارت انواع اپراتورها است. برخلاف کدهای دستوری می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌ها از سرویس‌های بیشتری استفاده کنید. علاوه بر این، دیگر مجبور به حفظ کردن کدهای عجیب و غریب نیستید. در ایران، اپلیکیشن‌های خوبی برای خرید شارژ موبایل وجود دارد.

برای خرید شارژ به هر میزان و مبلغی که دوست دارید باید وارد بخش  شارژ من شوید. شارژ من یکی از قسمت های پرکاربرد اپلیکیشن همراه من می باشد که در آن می توانید کارهای مختلفی از قبیل مشاهده موجودی، شارژ سیمکارت، انتقال اعتبار، دریافت ریز مکالمات، کیف پول جیرینگ و خروچ از لیست سیاه را انجام دهید.

خرید اینترنت همراه اول با اپلیکیشن همراه من

یکی از پرکاربردترین بخش‌های هر برنامه این چنینی، بخش خرید اینترنت ان است. برای خرید اینترنت همراه اول هم بایستی به بخش خرید بسته بروید و از بین بسته‌هایی که در تصویر می‌بینیدف بسته اینترنت را انتخاب کنید.

خرید بسته همراه اول

با انتخاب بسته اینترنت، صفحه‌ای نظیر آنچه در زیر می‌بینید باز می‌شود. در این صفحه لیست کلیه بسته‌های اینترنت همراه اول برای خرید موجود است. محبوب‌ترین بسته‌های اینترنت همراه اول در همراه من برای خرید موجود است که به راحتی باتوجه به نیازتان می‌توانید نوع بسته‌ای را که تمایل دارید بخرید، انتخاب کنید.

 

 

خرید بسته‌های اینترنتی متنوع با همراه من

خرید بسته همراه اول با اپلیکیشن همراه من

برای خرید بسته باید طبق روالی که پیشتر در خرید بسته اینترنت همراه اول گفته شد، اقدام کنید. به طور مثال اضافه بر خرید بسته اینترنت می‌توانید از بسته‌های مکالمه هم استفاده کنید.

خرید بسته‌های مکالمه با همراه من

 

با انتخاب بسته مکالمه همراه اولف لیستی از کلیه بسته‌های موجود مکالمه برای شما باز می‌شود. علاوه بر این می‌توانید از بسته‌های ترکیبی همراه اول هم بهره‌مند شوید.

 

خرید بسته ترکیبی با همراه من

در بالا لیستی از بسته‌های ترکیبی (اینترنت، مکالمه و پیامک) مشخص شده است که به راحتی می‌توانید چه از طریق کیف پول و چه به روش مستقیم بسته را برای خود خریداری کنید.

بروزرسانی همراه من

برای بروز رسانی همراه من می‌توانید از کلیه مارکت‌ها اقدام به آپدیت برنامه کنید. همچنین از خود سایت رسمی همراه اول نیز می‌توانید نسخه جدید برنامه را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. همچنین برای دریافت همراه من نسخه قدیمی هم می‌توانید از گوگل و خود سایت همراه اول برنامه را روی گوشی خود داشته باشید.

همراه من باشگاه فیروزه ای

باشگاه مشتریان همراه اول با نام باشگاه فیروزه‌ای در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان همراه اول و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباط تعاملی بین همراه اول و مشترکین و افزایش رضایتمندی ایجاد شده است.
مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه‌ای، می‌توانند با هر بار پرداخت قبض یا خرید شارژ و همچنین شرکت در برخی فعالیت‌ها نظیر دعوت از دوستان، شتاب در پرداخت و … امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتريان بهره‌مند گردند. همچنین همراه من اینترنت رایگان نیز به مشترکان همیشگی خود هدیه می‌دهد و کافیست تنها در باشگاه فیروزه‌ای این اپراتور عضو شوید.

فضای برنامه

فضای گرافیکی این برنامه تلفیقی از آبی و زرد که دو رنگ معرفی کننده همراه اول هستند تشکیل شده است. شمابا ورود به برنامه ابتدا باید شماره سیم کارت خود را وارد کنید و سپس با رمزی که برای شما پیامک می شود وارد برنامه شوید٬شما می توانید پس از ورود به برنامه از طریق تنظیمات یک رمز دلخواه برای ورود و استفاده از برنامه تعبیه کنید. در منوی اصلی یا صفحه ی من شما می توانید خدمات کلی ای که این برنامه ارائه می کند را مشاهده کنید و سپس با انتخاب آیکون مورد نظر از خدمات جزئیتر آن آیتم اطلاع پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید. شما می توانید در صفحه ی اصلی برنامه به اطلاعات بسته های هدیه و بسته های ویژه و جشنواره ها دسترسی پیدا کنید. اگر هر مشکلی در روند استفاده از برنامه داشتید کافی است گزینه ی راهنما را انتخاب کنید تا ابهامات شمابه واسطه ی آن برطرف شود یا با اپراتور همراه اول تماس حاصل کنید.

نتیجه‌گیری همراه من

همانطور که ملاحظه کردید، همراه اول با جمع آوری کل خدمات مربوط به مشترکین خود در یک اپلیکیشن، دسترسی به این خدمات را در بهترین شکل ممکن فراهم کرده است. به همین خاطر اگر به دنبال این هستید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته همراه اول بخرید، یا شارژ و اینترنت مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول را دریافت کنید و بدون این که نیاز به کار خاصی باشد، باقیمانده اعتبار و بسته‌هایتان را مشاهده کنید، حتما همراه من را دانلود کنید.

ثبت دیدگاه