اگر شما هم از مشترکین اعتباری اپراتور ایرانسل باشید، هر چند وقت یکبار بر اساس میزان مصرف خود، باید شارژ خریداری کنید. برای خرید شارژ ایرانسل روش‌های متفاوتی پیش روی مشترکین قرار دارد که احتمالا تاکنون از بعضی استفاده کرده‌اید و با بعضی از آن آشنایی ندارید. در این پست از وبلاگ پیشخوان 24 با…

اگر شما هم از مشترکین اعتباری اپراتور ایرانسل باشید، هر چند وقت یکبار بر اساس میزان مصرف خود، باید شارژ خریداری کنید. برای خرید شارژ ایرانسل روش‌های متفاوتی پیش روی مشترکین قرار دارد که احتمالا تاکنون از بعضی استفاده کرده‌اید و با بعضی از آن آشنایی ندارید. در این پست از وبلاگ پیشخوان 24 با ما همراه باشید تا تمامی روش‌های خرید شارژ ایرانسل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی بهترین و کاربردی‌ترین روش را برای خرید اعتبار انتخاب کنید.

روش‌های خرید شارژ ایرانسل

1 ) خرید شارژ از طریق پیشخوان 24

برای خرید اعتبار از طریق اپلیکیشن پیشخوان 24 کافیست ابتدا نرم افزار را از استورهای معتبر و یا سایت پیشخوان 24 و یا به طور مستقیم ا روی موبایل خود نصب کنید. پس از ثبت نام وارد بخش شارژ و اینترنت شوید.

خرید شارژ از طریق پیشخوان 24

حالا در این صفحه گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید.

خرید شارژ و بسته اینترنت با پیشخوان 24

پس از ورود به صفحه خرید شارژ، باید شماره موبایل خود را وارد و اپراتور مورد نظر را انتخاب کنید.

وارد کردن شماره موبایل

حالا به راحتی می‌توانید انواع مبالغ را مشاهده و با توجه به میزان مصرف خود، یک مورد را خریداری کنید.

خرید شارژ ایرانسل ارزان

خرید شارژ ایرانسل

2 ) خرید مستقیم از طریق وبسایت ایرانسل

مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://shop.irancell.ir/charge/fa/ از میان گزینه‌های مختلف، مقدار اعتبار مورد نظرتان را انتخاب و مبلغ اعتبار را بدون کارمزد به صورت اینترنتی پرداخت کنید. در این روش، ۹% مالیات بر ارزش افزوده اعمال می‌شود که این مبلغ مصوبه دولتی است و به‌صورت مستقیم به خزانه دولت واریز می‌شود.

خرید مستقیم از طریق وبسایت ایرانسل

3 ) خرید اعتبار ایرانسل با کد شارژ

مشترکین عزیز بعد از خرید کارت شارژ با شماره‌گیری #۵۵۵* و انتخاب مدیریت حساب می‌توانید اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهید. این کد همچنین امکان خرید بسته‌های اینترنت و خرید بسته‌های ترکیبی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.





4 ) خرید شارژ با اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من امکان خرید اعتبار را برای کاربران خود فراهم کرده‌است. کافیست به بخش شارژ در اپلیکیشن مراجعه کنید و به راحتی عملیات مورد نظر را انجام دهید. این برنامه، امکانات مختلف دیگری را نیز در اختیار مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل قرار می‌دهد.

خرید شارژ با اپلیکیشن ایرانسل من

5 ) تهیه شارژ ایرانسل از طریق ارسال پیامک

برای تهیه اعتبار از طریق پیامک باید با توجه به مبلغ اعتباری که می‌خواهید تهیه نمایید شماره آن را به شماره 7272 اس ام اس نمایید. برای اعتبار هزار تومانی عدد یک، برای اعتبار 2000 تومانی عدد 2، برای خرید اعتبار ایرانسل 5000 تومانی عدد 5، برای تهیه اعتبار 10000 تومانی ایرانسل عدد 10 و برای تهیه اعتبار 20000 تومانی این اپراتور عدد 20 را به شماره 7272 اس ام اس نمایید.

6 ) خرید از طریق سایت بانک‌ها

جهت راحتی بیشتر، امکان خرید اعتبار از طریق سایت بانک‌ها نیز در اختیار مشترکین عزیز ایرانسل قرار گرفته‌است. کافیست به آدرس اینترنتی هر یک از بانک‌ها مراجعه کرده و در بخش خرید شارژ، عملیات مورد نظر را انجام دهید.

خرید از سایت بانک ملی

خرید از سایت بانک ملت

خرید از سایت بانک مسکن

خرید از سایت بانک پاسارگاد

خرید از سایت بانک پارسیان

خرید از سایت بانک کشاورزی

خرید شارژ از طریق سایت بانک‌ها

6 ) خرید شارژ ایرانسل از طریق نرم افزار همراه بانک و باجه های خدمات بانکی

برای استفاده از این روش برای تهیه اعتبار نرم افزارهای همراه بانک یکی از بانک‌های ایران اعم از ملی، ملی، صادرات، تجارت، پاسارگاد، اقتصاد نوین، کشاورزی و یا … را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید و از آن طریق اعتبار خریداری نمایید.

7 ) خرید اعتبار ایرانسل از طریق دستگاه‌های خودپرداز

مشترکین ایرانسل می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها کارت شارژ ایرانسل خریداری نمایند. مبلغ اعتباری را که نیاز دارید از بین گزینه‌های، شارژ هزار تومانی، دو هزار تومانی، 5 هزار تومانی، 10 هزار تومانی و 20 هزار تومانی انتخاب نمایید. کد شارژ روی رسید دستگاه خودپرداز را با کد دستوری زیر وارد نمایید تا عملیات خرید اعتبار انجام شود.

#کد شارژ 12 یا 16 رقمی*141*

بانک‌های طرف قرار داد ایرانسل:

پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا، موسسه اعتباری توسعه، صادرات، کشاورزی، اقتصاد نوین، ملت، آینده، ملی.

8 ) خرید شارژ از طریق پایانه‌های فروش (POS)

امکان خرید اعتبار ایرانسل با استفاده از دستگاه‌های POS نیز در اختیار مشترکین ایرانسل قرار دارد. پس از کسر مبلغ اعتبار از حساب بانکی شما، دستگاه رسیدی که شامل پین کد شارژ می‌باشد چاپ می‌کند. برای خرید اعتبار کافیست کد روی رسید دستگاه کارتخوان را با کد دستوری زیر وارد نمایید:

#کد شارژ 12 یا 16 رقمی*141*

9 ) شارژ الکترونیکی ایرانسل

سرویس شارژ الکترونیکی و یا همان E-Charge یکی دیگر از خدمات ایرانسل برای افزایش اعتبار سیم‌کارت می‌باشد. با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست که شما مبالغ از پیش تعیین شده، استفاده نمایید و می‌توانید با هر مبلغ و میزانی اعتبار خریداری کنید.

ایرانسل از طریق بانک‌های ملت، ملی و سامان امکان شارژ الکترونیکی یا خودکار را در اختیار مشترکین خود قرار داده است. کافیست به بخش بانکداری الکترونیکی هر یک از این بانک‌ها مراجعه کنید و در بخش بانکداری الکترونیک از این خدمت استفاده کنید.

شارژ الکترونیکی ایرانسل

10 ) شارژ خط به خط

از خط اعتباری یا دائمی ایرانسل‌تان، خط اعتباری دوستان‌تان را تلفنی شارژ کنید. برای ارسال اعتبار می‌توانید از یکی از سه روش زیر استفاده کنید:

برنامه کاربردی ایرانسل من
برای این کار باید وارد قسمت خط به خط شوید و سپس شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.
کد دستوری
با شماره‌گیری هر یک از کدهای*142*1# یا 1#*3*1*555* از خط ایرانسل‌تان می‌توانید رمز خود را دریافت کنید. سپس با وارد کردن شماره دریافت‌کننده اعتبار، مبلغ مورد نظر و رمز 4 رقمی خط به خط، اعتبار خود را ارسال نمایید.
پیامک
در یک پیامک به ترتیب «شماره دریافت کنندۀ اعتبار»، «مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)» و «شماره رمز ۴ رقمی» را بدون افزودن هرگونه فاصله یا حروف بنویسید و با استفاده از “:” بخش‌ها را از هم کنید. پیامک را به سرشماره 1112 ارسال کنید.

از چپ به راست: شماره رمز ۴ رقمی :مبلغ اعتبار مورد نظر به ریال:شماره دریافت کننده اعتبار

روش های خرید شارژ همراه اول

11 ) شارژ اضطراری ایرانسل

برای برخورداری از امکان سرویس اضطراری کافیست از عضویت شما در شبکه ایرانسل سه ماه گذشته باشد و ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشید. برای دریافت اعتبار اضطراری، کافیست از طریق یکی از دو راه زیر اقدام کنید:

  • کد #۸۱۵* را از سیم‌کارت خود شماره‌گیری کنید.
  • وارد اپلیکیشن ایرانسل‌من شوید و گزینه «شارژ اضطراری» را انتخاب کنید.

12 ) خرید شارژ از طریق #7*

با استفاده از این سرویس ایرانسل و شماره‌گیری کد #7* می‌توانید به راحتی سیم‌کارت ایرانسل خود را شارژ کنید.

13 ) تلفن گویای 709

ایرانسل در جهت افزایش سهولت در روند خرید اعتبار و پرداخت قبوض تلفن گویای 709 را به همین منظور راه‌اندازی نموده است. مشترکین دائمی برای پرداخت قبوض خود و مشترکین اعتباری نیز برای تهیه اعتبار ایرانسل می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

مشترکان اعتباری ایرانسل با استفاده از این طرح تشویقی می‌توانید کل مبلغ اعتبار خریداری‌شده را به یک بسته اینترنت اختصاص دهید. برای این کار لازم است تا کارت شارژ بخرید و کد #رمز شارژ*۱۴۵* را شماره‌گیری کنید.

شارژ مستقیم اینترنت همراه ایرانسل

https://pishkhan24.com/topup/blog

ثبت دیدگاه