“چرا بعد از پرداخت قبوض، همچنان قبض پرداخت شده در بخش سوابق نمایش داده‌ می‌شود؟” این سوال، یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات شما کاربران عزیز از تیم پشتیبانی پیشخوان 24 درباره پیگیری قبوض است، به همین دلیل در این پست به طور مفصل و کامل به آن پاسخ خواهیم داد تا دیگر نگران عدم پرداخت قبوض و یا پرداخت تکراری نباشید. شما می‌توانید با پشتیبانی تلفنی ما از طریق شماره تماس 02128428994 در ارتباط باشید و یا سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تلگرام Pishkhan24_CRM@ و اینستاگرام Pishkhan_24 در میان بگذارید….

چرا بعد از پرداخت قبوض، همچنان قبض پرداخت شده در بخش سوابق نمایش داده‌ می‌شود؟

این سوال، یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات شما کاربران عزیز از تیم پشتیبانی پیشخوان 24 درباره پیگیری قبوض است، به همین دلیل در این پست به طور مفصل و کامل به آن پاسخ خواهیم داد تا دیگر نگران عدم پرداخت قبوض و یا پرداخت تکراری نباشید. شما می‌توانید با پشتیبانی تلفنی ما از طریق شماره تماس 02128428994 در ارتباط باشید و یا سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تلگرام Pishkhan24_CRM@ و اینستاگرام Pishkhan_24 در میان بگذارید.

پیگیری قبض پرداخت شده چگونه است؟

به دلیل دستی بودن سیستم بسیاری از ادارات مربوط به قبوض به کشور، یکی از مهم‌ترین سوالات شما درباره عدم حذف قبض پرداخت شده از بخش استعلام است. ما در پیشخوان 24 همواره آخرین قبض صادرشده را نمایش می‌دهیم و پس از پرداخت قبض نیز تا زمانی که اداره مربوطه سیستم خود را بروزرسانی نکند، همچنان قبض می‌شود. اگر با چنین مسئله‌ای روبرو شدید و قصد اطمینان از پرداخت قبض خود را داشتید می‌توانید از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم استفاده کنید.

پیگیری پرداخت قبض با پیشخوان 24

اگر قبوض خود را از طریق اپلیکیشن پیشخوان 24 پرداخت کرده ‌باشید به راحتی می‌توانید از بخش سوابق اپلیکیشن وضعیت پرداخت قبض خود را مشاهده کنید. اگر قبضی را با پیشخوان 24 پرداخت کرده باشید و پس از استعلام مجدد قصد پرداخت دوباره داشته باشید، اپلیکیشن اجازه این کار را به شما نمی‌دهد؛ بنابراین با پیشخوان 24 دیگر نگران پرداخت تکراری قبوض نیز نباشید.

به این نکته توجه داشته باشید که تنها قبوضی که از طریق اپلیکیشن پیشخوان 24 پرداخت شده‌اند امکان پیگیری در اپلیکیشن را دارند. چنانچه قبوض خود را از طریق دیگری پرداخت نموده باشید امکان پیگیری از طریق پیشخوان 24 را نخواهید داشت.

پیگیری پرداخت خلافی و جرائم رانندگی

قبض جریمه و خلافی به دلیل سیستم دستی راهور حداقل پس از ۷۲ ساعت از سامانه حذف می‌شود. اگر از پیشخوان 24 برای استعلام و پرداخت خلافی خود استفاده کرده‌اید می‌توانید از بخش سوابق برنامه، خلافی خود را پیگیری کنید. ممکن است به دلیل ترس از دوبرابر شدن جریمه، یک قبض جریمه را به اشتباه دو بار پرداخت کنید. بنابراین در پرداخت جرایم رانندگی دقت کنید که قبلا آن قبض را خودتان پرداخت نکرده باشید. اگر می‌خواهید از پرداخت جریمه خود اطمینان حاصل کنید باید حضوری به پلیس +۱۰ مراجعه کنید و وضعیت پرداخت خلافی خود را بررسی کنید.

پیگیری پرداخت خلافی و جرائم رانندگی

پیگیری پرداخت قبض آب

شهروندان هر استان برای پیگیری قبض آب خود می‌توانند به وب سایت اداره آب استان خود مراجعه کنند و در بخش مربوطه با وارد کردن شناسه قبض، وضعیت قبوض خود را پیگیری و مشاهده کنند.




استان تهران

مشترکین استان تهران برای پیگیری قبض آب خود می‌توانند به آدرس https://ccp.tpww.ir/HomePage.aspx مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات لازم، قبوض پرداختی خود را پیگیری کنند.

استان اصفهان

مشترکین استان اصفهان برای پیگیری قبض آب خود می‌توانند به آدرس https://www.abfaesfahan.ir/eservice/srv مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات لازم، قبوض پرداختی خود را پیگیری کنند.

شیراز

مشترکین آب شهری شیراز برای پیگیری قبض آب خود می‌توانند به آدرس https://abfa-shiraz.ir/?main_page=1 مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات لازم، قبوض پرداختی خود را پیگیری کنند.

استان خراسان رضوی

مشترکین استان خراسان رضوی برای پیگیری قبض آب خود می‌توانند به آدرس https://www.abfakhorasan.ir/service-desk/ مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات لازم، قبوض پرداختی خود را پیگیری کنند.

پیگیری پرداخت قبض آب

پیگیری پرداخت قبض برق

شهروندان هر استان برای پیگیری قبض برق خود می‌توانند به وب سایت اداره برق استان خود مراجعه کنند و در بخش رویت اطلاعات صورت حساب که برای مشترکین عمومی در نظر گرفته شده است.؛ با وارد کردن شناسه قبض، رمز یارانه و یا شماره پرونده اقدام به استعلام و پیگیری قبض برق نمایند.

استان تهران

مشترکین استان تهران برای پیگیری قبض برق خود می‌توانند به آدرس https://www.tbtb.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=1&pageid=646 مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات لازم، قبوض پرداختی خود را پیگیری کنند.

استان اصفهان

مشترکین استان اصفهان برای پیگیری قبض برق خود می‌توانند به آدرس https://bill.epedc.ir/ مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات لازم، قبوض پرداختی خود را پیگیری کنند.

استان فارس

مشترکین استان فارس برای پیگیری قبض برق خود می‌توانند به آدرس https://encservices.farsedc.ir:9020/electronic_service/ui/auth/sms مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات لازم، قبوض پرداختی خود را پیگیری کنند.

شهرستان مشهد

مشترکین شهرستان مشهد برای پیگیری قبض برق خود می‌توانند به آدرس http://portal.meedc.net/eip/customers/index.php?road=common/catch_show/customerLoginTpl#/common/login مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات لازم، قبوض پرداختی خود را پیگیری کنند.

پیگیری قبض برق

پیگیری پرداخت قبض تلفن ثابت

برای پیگیری قبوض تلفن ثابت پرداخت شده می‌توانید به سامانه اینترنتی مخابرات مراجعه کنید و با وارد کردن شماره تلفن ثابت خود وضعیت قبوض خود را بررسی کنید. در صورت پرداخت قبض تلفن ثابت از ۱۸۱۸ نیازی به پیگیری آن نیست. زیرا مقدار بدهی به صورت آنلاین پاک می‌شود. از مزایای سامانه پرداخت قبض ۱۸۱۸  می‌توان به این مورد اشاره کرد که پس از پرداخت کمتر از دو دقیقه تلفن وصل می‌شود در حالی که از راه‌های دیگر باید ۴۸ ساعت زمان بگذرد و اگر در این مدت مشکل قطعی رفع نشد باید حضوری به مخابرات مراجعه کنند.

پیگیری پرداخت قبض تلفن ثابت

پیگیری پرداخت قبض گاز

مشترکین گاز شهری می‌توانند برای پیگیری قبض گاز خود به وب سایت شرکت گاز به آدرس اینترنتی http://billing.nigc.ir/billing/gasAll.aspx مراجعه کنند. با وارد کردن شناسه اشتراک قبض گاز خود به سادگی می‌توانید استعلام و پیگیری قبض را انجام دهید.

پیگیری پرداخت قبض گاز

پیگیری پرداخت قبض موبایل

مشترکین تمامی اپراتورها برای پیگیری پرداخت قبوض موبایل خود می‌توانند به سایت یا اپلیکیشن مربوط به اپراتور خود مراجعه کنند و وضعیت قبوض خود را مشاهده کنند.

پیگیری قبض همراه اول

برای پیگیری قبض همراه اول خود نیز می‌توانید به سامانه اینترنتی https://billing.mci.ir/ مراجعه کنید و قبوض پایان دوره و میان دوره خود را مشاهده، پیگیری و پرداخت کنید.

پیگیری قبض ایرانسل

برای پیگیری قبض ایرانسل خود نیز می‌توانید به سامانه اینترنتی https://shop.irancell.ir/bill_payment/fa/ مراجعه کنید و قبوض پایان دوره خود را مشاهده، پیگیری و پرداخت کنید.

پیگیری قبض رایتل

برای پیگیری قبض رایتل خود نیز می‌توانید به سامانه اینترنتی https://www.rightel.ir/bill-payment مراجعه کنید و قبوض پایان دوره و میان دوره خود را مشاهده، پیگیری و پرداخت کنید.

پیگیری پرداخت قبض موبایل

پرداخت تکراری قبوض و جرائم رانندگی

پرداخت تکراری جرائم رانندگی و خلافی

متاسفانه سرویس پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی کاملا دستی بوده و باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای کاربران شده است. درصورت پرداخت تکراری یک جریمه رانندگی باید با مراجعه به واحدهای اجرائیات پلیس راهور در سراسر کشور مراجعه و نسبت به درخواست استرداد پرداخت اشتباه اقدام کنید.

پرداخت تکراری قبض برق

طبق آخرین اطلاعیه اداره برق، در صورتی که فردی به هر دلیلی قبضی را دوبار پرداخت کرد، به شکل اتوماتیک به عنوان بستانکار روی قبوض آینده وی اعمال می‌شود. اما در مواردی نیز این مشکل گزارش شده که پرداخت دوم در حساب مشتری اعمال نشده است و چون مشترک فرض و بر این گرفته که در دوره بعد قرار است روی قبض اعمال شود، این مشکل را پیگیری نکرده است. اگر چنین حالتی پیش آمد بعد از دریافت قبض دوره‌ای باید به شرکت مربوطه مراجعه کنید و کد پیگیری هر دو پرداخت را دریافت کنید تا به مشکل رسیدگی شود.

پرداخت تکراری قبض تلفن

با توجه به زیر ساخت کاملا اتوماتیک این سرویس در کشور، در صورت پرداخت تکراری قبض، بلافاصله به عنوان بستانکار شناخته می‌شوید. چون این سرویس، قبض میان دوره نیز ارائه می‌دهد، به راحتی می‌توانید با استعلام قبض میان دوره این مورد را بررسی کنید. در اپلیکیشن پیشخوان 24 علاوه بر قبض پایان دوره، امکان مشاهده قبض میان‌دوره نیز برای کاربران عزیز وجود دارد.

پرداخت تکراری قبض همراه اول

زیرساخت پرداخت قبض همراه اول نیز مانند قبض تلفن کاملا اتوماتیک است و در صورت پرداخت تکراری قبض، بلافاصله به عنوان بستانکار شناخته می‌شوید. همراه اول نیز قبض میان دوره ارائه می‌دهد و امکان استعلام و پرداخت این قبض نیز برای شما وجود دارد.

پرداخت تکراری قبض ایرانسل

زیرساخت پرداخت قبض همراه اول نیز مانند قبض تلفن کاملا اتوماتیک است و در صورت پرداخت تکراری قبض، بلافاصله به عنوان بستانکار شناخته می‌شوید.

پرداخت تکراری قبض رایتل

زیرساخت پرداخت قبض رایتل نیز مانند قبض تلفن کاملا اتوماتیک است و در صورت پرداخت تکراری قبض، بلافاصله به عنوان بستانکار شناخته می‌شوید. رایتل نیز قبض میان دوره ارائه می‌دهد و امکان استعلام و پرداخت این قبض نیز برای شما وجود دارد.

پرداخت تکراری قبض گاز

در صورتی که فردی به هر دلیلی قبض گاز را دوبار پرداخت کرد، به صورت اتوماتیک به عنوان بستانکار روی قبوض آینده وی اعمال می شود. اما در مواردی نیز مشاهده شده است که پرداخت دوم در حساب مشتری اعمال نشده است و مشترک فرض را بر این گرفته که در دوره بعد روی قبض وی اعمال می‌شود و مشکل را پیگیری نکرده است. مشترک بعد از دریافت قبض دوره ای به شرکت مربوطه مراجعه کرده و تقاضای کد پیگیری هر دو پرداخت را کرده تا به مشکل رسیدگی شود.

پیگیری پرداخت قبض تکراری آب

در صورتی که فردی به هر دلیلی قبض آب را دوبار پرداخت کند، به صورت اتوماتیک به عنوان بستانکار روی قبوض آینده اعمال می‌شود. اما مواردی نیز مشاهده شده‌است که پرداخت دوم در حساب مشتری اعمال نشده است و چون مشترک فرض را بر این گذاشته است که در دوره بعد روی قبض اعمال می‌شود، این مشکل را پیگیری نکرده است. مشترک بعد از دریافت قبض دوره‌ای باید به شرکت مربوطه مراجعه کرده و تقاضای کد پیگیری هر دو پرداخت را کرده تا به مشکل رسیدگی شود.
ثبت دیدگاه
فریده ادیب زاده فرد

موبایل پسرم یطرفه شده قبض ریزمگالماتشو چجوری ازطریق اینترنت بگیرم چگارباید بکنم کبتونم بپردازم

پشتیبانی پیشخوان ۲۴

درود و وقت بخیر
شما می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اپراتور مدنظرتان (همراه من، ایرانسل من یا رایتل من) مراجعه کرده و در بخش «ریز کارکرد»، ریز مکالمات خود را دریافت کنید.
سبز و تندرست باشید