اگر به دنبال ساده‌ترین راه و مطمئن‌ترین روش برای خرید بسته‌های اینترنتی همراه اول هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا این مقاله را بخوانید….

نحوه خرید اینترنت همراه اول ، یکی از اصلی‌ترین سوالات کاربران و مشتریان جدید همراه اول است که احتمالاً نمی‌توانند به آسانی اقدام به خریداری بسته‌های این اپراتور کنند. با این وجود باید گفت که اپراتور همراه اول، یکی از پرطرفدار‌ترین اپراتورهای کشور است که برای نخستین بار در سال 1372 در کشور تاسیس شد و پس از گذشت زمانی نه چندان کوتاه (حدودا 30 سال) از عمر این شرکت، خدمات گوناگونی را برای راحتی مشتریانش ایجاد کرده است. از این قبیل خدمات می‌توان به خریداری انواع و اقسام اینترنت همراه اشاره داشت. اما بهترین راه خرید اینترنت همراه اول کدام است؟ چند روش برای خرید اینترنت وجود دارد؟ مراحل خرید بسته اینترنتی همراه اول چیست؟ ما قرار است که در این مقاله با این خدمات آشنا شویم و شش روش عمده و آسان برای خریداری اینترنت را تا انتهای مطلب با همدیگر بیاموزیم.

انواع بسته‌های اینترنت همراه اول

اینترنت همراه اول در برگیرنده دو گروه نسل جدید یعنی آلفا و آلفا+ است. بسته‌های آلفا پلاس  اغلب شامل مناطق پوشش دهنده 4G بوده و به همین خاطر سرعت زیادتری را دارا هستند. همین‌طور همراه اول انواع دیگری از اینترنت را به اسم بسته‌های ترکیبی دلخواه، مدار فیروزه‌ای و اینترنت همراه ارائه می‌کند که هریک دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به خودشان هستند. مشترکین نیز با مراجعه به سایت اصلی اپراتور می‌توانند با توجه به نیاز‌مندی‌ها و همچنین تعیین الگوی مصرفی خود، اطلاعات جامعی را درباره هر کدام از بسته‌ها پیدا کرده و هم نسبت به خریداری هر کدام از بسته‌های اینترنتی فوق الذکر مطابق با نیازشان اقدام کنند.

روش اول: خرید اینترنت همراه با اپلیکیشن پیشخوان24

برای خرید اینترنت همراه از طریق پیشخوان 24 بایستی تا به ترتیب مراحل زیر را طی کنید:

1 ) ابتدا وارد برنامه شوید و سپس گزینه بسته اینترنتی را انتخاب نمایید.

خرید بسته اینترنت همراه اول

2 ) زمانی که گزینه بسته اینترنتی را انتخاب نمودید، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که بایستی شماره موبایل همراه خودتان یا شخصی که تمایل دارید برای او اینترنت خریداری کنید، وارد کنید.

کد شارژ اینترنت همراه اول

3 ) بعد از تایید شماره بایستی نوع اپراتور سیم کارتتان را از بین گزینه‌‍‌های موجود انتخاب کنید.

بسته مستقیم همراه اول

4 ) سپس باید از بیبن گزینه‌های موجود اینترنت مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید، روی قیمت کلیک کنید و بسته اینترنتی خود را خریداری نمایید.

خرید اینترنت با پیشخوان 24

تبریک! شما موفق شدید تا بسته اینترنتی مورد نیازتان را بخرید.

روش دوم: خرید بسته اینترنت همراه اول از اپلیکیشن همراه من

خرید اینترنت همراه اول با همراه من

1- در ابتدا بایستی تا “اپلیکیشن همراه من” را روی موبایل خود دانلود کنید و بعد از نصب کردن اپلیکیشن ادامه مراحل را طی کنید.

2- بعد از ورودبه اپلیکیشن، باید عملیات ثبت نام تکمیل شود و با نام کاربری (که همان شماره تلفنتان است) و پسوردی که زمان ثبت نام گذاشتید، وارد برنامه شوید.

3- صفحه اصلی یا همان صفحه اول، میزان بسته‌ای که از پیش خریده‌اید به همراه یک سری از اطلاعات تکمیلی کارکرد سیم کارت و همین طور صورتحساب میان دوره و پایان دوره در اختیارتان می‌گذارد که با لمس گزینه «مشاهده جزئیات » در بخش کناری صورتحساب میان دوره خود می‌توانید به آسانی ریز کارکرد شماره تلفن به همراه لینک پرداخت قبض را ببینید. از پائین صفحه باید گزینه «خدمات من همراه اول» را لمس کنید.

 

خرید اینترنت با اپلیکیشن همراه من

4- در صفحه‌ای که برای شما باز شده بر روی گزینه نخست یعنی «اینترنت نوترینو» کلیک کنید.

اینترنت نوترینو

5- حالا باید تا گزینه «بسته نوترینو» را در این قسمت انتخاب کنید.

بسته نوترینو

6- در این بخش، صفحه جدیدی برای شما باز شده است که در این صفحه، تمام بسته‌های مدنظر شما را به همراه قیمت و همچنین ویژگی‌هایی که از آن برخوردارند، می‌شود به راحتی مشاهده کرد. از این جهت برای اعمال فیلتر دلخواهتان بایستی تا بر روی کادر معین‌ به همان آپشن در کنار «تمامی بسته‌ها» کلیک بکنید.

 

خرید شارژ اینترنت همراه اول

7- در این لحظه این توانایی را دارید تا فیلتر خرید بسته‌ همراه اول را که شامل  انواع گوناگون خرید شارژ اینترنت همراه اول به صورت روزانه هفتگی، ماهانه، دو ماه، سه ماه، چهار ماه، شش ماهه و یکساله است را به راحتی مشاهده کرده و  سپس انتخاب کنید.

خرید بسته اینترنت همراه اول دائمی

8- پس از جستجو در صفحات فیلتر شده (بخش‌بندی شده)، بسته مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. بعد از این کار بایستی تا بر روی عبارت نارنجی رنگ ( کادر نارنجی) زیر بسته با عبارت « فعال سازی این طرح » کلیک کرده و بعد “بله” را لمس کنید تا خرید نت همراه اول برای شما فعال بشود.

کد خرید بسته اینترنتی

در همین حالا بسته اینترنتی مورد نظر با موفقیت کامل بر روی گوشی شما فعال سازی شده است!





روش سوم: کدهای خرید بسته همراه اول USSD

یکی دیگر از انواع روش‌هایی که در اصل شما به راحتی می‌توانید از طریق آن اقدام به خرید چه بسته اینترنت همراه اول اعتباری و چه کد خرید بسته اینترنت همراه اول دائمی کنید، استفاده از انواع مختلف کدهای ussd در این اپراتور است. این روش در واقع به هیچ‌وجه نیاز به اینترنت ندارد و هر یک از مشتریان همراه اول تنها با شماره‌گیری یک کد ساده می‌توانند اقدام به خرید اینترنت همراه اول برای دیگران و همچنین خودشان کنند. به همین جهت اگر شما هم قصد خریداری از طریق کد شارژ اینترنت همراه اول با استفاده از کد ussd را دارید، بایستی تا پله پله مراحل ساده زیر را ادامه بدهید:

1- اول باید کد دستوری #32*10* را شماره‌گیری کنید.

روش خرید اینترنت همراه اول بات یو اس اس دی

2- سپس در صفحه جدید گزینه دوم یعنی « کد خرید بسته اینترنت همراه اول آلفا +» را وارد کنید و سپس بر روی Send کلیک کنید.

خرید بهترین بسته اینترنت همراه اول

3- در صفحه باز شده فیلتر مدنظر خود را وارد کنید تا بسته های مدنظرتان بصورت مستقیم مورد نمایش شما قرار داده شوند و سپس بر روی Send کلیک کنید.

کد خرید بسته اینترنت همراه اول آلفا

4- هم اکنون می‌توانید بسته های مدنظر را به همراه اطلاعات حجمی آنها و همچنین قیمت مشخص شده، انتخاب و خریداری کنید.

خرید بسته همراه اول

5-  تبریک! به همین سادگی شما توانستید با کد خرید اینترنت همراه اول، بسته مورد نظرتان را تنها با چند اشاره ساده خریداری کنید و فعال نمایید. همان طور که در ابتدای بحث گفته شد، برای اطلاع از باقیمانده بسته اینترنتی همراه اول نیز می‌توانید از برنامه “همراه من” کمک بگیرید.

سایر کد‌های USSD که می‌توانید از آن‌ها اینترنت خریداری کنید

روش چهارم: خرید بسته از فروشگاه اینترنتی همراه اول

تا به الان با سه روش عمده و کاربردی برای خرید اینترنت همراه اول آشنا شده‌اید. اما یک روش ساده و کاربردی دیگر نیز برای خرید وجود دارد که ما سعی داریم تا شما را با هر شش طرز خرید بسته اینترنت همراه اول به شکلی همه جانبه و کاربردی آشنا کنیم.

راه حل چهارم برای خرید اینترنت همراه اول در واقع “سایت خرید بسته اینترنت همراه اول” است. با این شش روش به راحتی می‌توانید بسته مستقیم همراه اول تهیه کنید و  از اینترنت خودتان لذت ببرید. در پایین مراحل خرید بسته‌های اینترنت همراه اول را مرحله مرحله توضیح داده‌ایم.

1 ) ابتدا وارد سایت همراه اول شوید.

سایت همراه اول برای خرید اینترنت

2 ) با وارد شدن در این بخش باید مقابل کادرها، اطلاعات مدنظر خود را درج نمایید. ( اطلاعاتی از قبیل نوع بسته، مدت زمان بسته، قیمت، حجم بسته و…)

فیلترهای سایت همراه اول

3 ) بعد ازنمایان شدن مشخصات بسته‌هایی که با کمک فیلتربندی شما نمایش داده شده است، بایستی تا بسته انتخابی خودتان را از بین موارد رویت شده انتخاب کنید.

قیمت و حجم بسته‌ها

4 ) همچنین بدون این که فیلتری برای کارتان در نظر بگیرید از طریق جدول داده شده به راحتی می‌توانید جست و جو کنید و در نهایت بسته منتخب خود را انتخاب کرده، سپس بر روی کادر آبی رنگ با عنوان “خرید آنلاین” بزنید تا بسته توسط اپراتور برای شما فعال شود.

روش پنجم: خرید شارژ اینترنت از طریق اپلیکیشن‌های پرداخت

علاوه بر موارد بالا شما می‌توانید برای خرید شارژ به صورت مستقیم و غیر مستقیم چه برای خودتان و چه برای دیگران از طریق موبایل بانک و همچنین اپلیکیشن‌های موجود برای خرید اینترنت مثل پیشخوان24 نیز استفاده کنید. به این صورت که، بعد از ثبت نام در برنامه و وراد کردن رمز عبور، باید گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید و سپس باتوجه به مشخصات درخواستی بسته‌ها،شارژ اینترنت را خریداری کنید.

روش ششم: سامانه پیامکی 10 برای دریافت اینترنت و سایر خدمات

در راستای یکپارچه سازی درگاه‌های ارتباطی مشترکین، این اپراتور اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه جامع پیامکی 10 برای دسترسی راحت و رایگان مشترکین به تمامی سرویس‌ها و همچنین خدمات همراه اول کرده است.

به این نحو تمامی مشترکین اپراتور این توانایی را دارند تا با ارسال نمودن یک پیامک به سرشماره رایگان 9810+ و بدون نیاز به یاد سپردن سرشماره های گوناگون، به انواع سرویس‌ها و همچنین خدمات همراه اول به راحتی دسترسی پیدا کنند. تا قبل از این سامانه جامع خدمات در قالب *10# ارائه می‌شد. منوهای سرشماره پیامکی 10 به طور کلی شبیه به کد *10# است.

به عنوان مثال، در کد *10# مشترکین بایستی تا برای دسترسی به بسته‌های اینترنت نوترینو، کد *10*32# را شماره گیری می‌کردند. در سامانه پیامکی 10 نیز، باید همان عدد 32 را به سرشماره 9810+ پیامک بزنند.

استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول

به شکل کلی مشترکین این اپراتور به کمک روش‌های زیر این توانایی را دارند تا از باقی مانده بسته اینترنتی خود اطلاع پیدا کنند:

۱ ) استفاده از کد‌های دستوری USSD

در حالتی که می‌خواهید با کمک کد دستوری از باقیمانده حجم اینترنتتان با خبر شوید، می‌توانید یکی از کد‌های #۳۲۰*۱۰* یا #۱*۱۰۰* را با سیم کارت خود شماره گیری کنید.

۲ ) مراجعه به سایت همراه اول

پبعد از ورود به سایت همراه اول، بایستی تا شماره تلفن و همچنین رمز عبورتان را وارد کنید. در غیر این صورت بایستی نخست نسبت به ثبت نام جدید در سایت اقدام کنید و پس از این که موفق به دریافت رمز عبور و کلمه کاربری شدید، بتوانید وارد سایت شوید. بعد از وارد شدن در همان صفحه اصلی سایت می‌توانید تا از باقیمانده حجم اینترنت خود مطلع شوید.
چگونه از باقیمانده اینترنت همراه اول خود آگاه شویم؟

۳ ) ارسال پیامک

ارسال عدد ۳۲۰ یا ۰ به سامانه پیامکی ۸۰۸۰ هم یکی دیگر از روش‌های راحت و کاربردی برای اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت است. البته توجه نمایید که باید اعداد ۳۲۰ یا ۰ به شکل “لاتین” ارسال شود.

۴ ) مراجعه به اپلیکیشن همراه من

یکی دیگر از روش‌هایی که پیش‌تر هم برای اطلاع از مقدار حجم اینترنت باقی مانده گفتیم، استفاده از اپلیکیشن همراه من است. همان طور که گفته شد به راحتی با رجوع به برنامه در صفحه اول به راحتی می‌توانید میزان باقی مانده اینترنت خود را ببینید.
باقیمانده اینترنت همراه اول در همراه من

تفاوت اطلاع از باقیمانده اینترنت سیم کارت‌های اعتباری و دائمی

انواع روش اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول که در بر گیرنده استفاده از کد‌های دستوری، استفاده از سایت اپراتور و اپلیکیشن همراه اول و همین طور ارسال پیامک است، برای هر دو نوع از انواع سیم کارت‌های اعتباری و دائمی یکسان بوده و دارای هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر نیستند.

روش حل فعال نشدن خرید اینترنت همراه اول

در صورت هرگونه مشکل یا ایراد در خرید اینترنت همراه اول می‌توانید از طریق شماره 9990 برای تماس با تلفن همراه و 09129990 جهت تماس با تلفن ثابت را شماره گیری نمایید.

مرکز اپراتور همراه اول جهت ارائه خدمات مطلوب و همچنین پیشنهادات و انتقادات آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات کاربران بوده و همچنین انواع خدمات گوناگون توسط کارشناسان متخصص در  این امر از راه سامانه تلفنی (IVR) ارائه می‌شود.

تمدید اینترنت همراه اول

برالی تمدید اینترنت نیاز به اقدامی نیست. خود اپراتور به طور اتوماتیک بعد از پایان یافتن مدت استفاده، پیامکی ارسال می‌کند که طبق آن اگر از خرید دوباره بسته منصرف شده باشید باید بسته را با ارسال کدی که از طریق پیامک ارسال می‌شود، کنسل نمایید. اما اگر از بسته مصرفی خودتان راضی هستید و دلیلی بر حذف یا جایگزینی بسته خود ندارید، اینترنت شما به صورت خودکار فعال می‌شود.

کد تمامی بسته‌های موجود برای خرید از همراه اول

حجم و مدت بسته دائمی و اعتباری قیمت خرید با کد دستوری
60 مگابایت یک‌روزه
ویژه سیم‌کارت اعتباری 1,600 تومان *100*3154#
150 مگابایت یک‌روزه ویژه سیم‌کارت اعتباری 2,700 تومان *100*3153#
250 مگابایت یک‌روزه دائمی / اعتباری 3,600 تومان *100*314#
500 مگابایت یک‌روزه دائمی / اعتباری 4,900 تومان *100*313#
750 مگابایت یک‌روزه دائمی / اعتباری 5,900 تومان *100*312#
1 گیگابایت یک‌روزه دائمی / اعتباری 6,400 تومان *100*311#
3 گیگابایت یک‌روزه دائمی / اعتباری 9,900 تومان *100*3151#
200 مگابایت هفت‌روزه دائمی / اعتباری 4,400 تومان *100*3255#
300 مگابایت هفت‌روزه دائمی / اعتباری 5,500 تومان *100*3254#
حجم و مدت بسته دائمی و اعتباری قیمت خرید با کد دستوری
500 مگابایت هفت‌روزه دائمی / اعتباری 7,000 تومان *100*324
750 مگابایت هفت‌روزه دائمی / اعتباری 8,300 تومان *100*323#
1.5 گیگابایت هفت‌روزه دائمی / اعتباری
10,900 تومان
*100*322#
2.5 گیگابایت هفت‌روزه دائمی / اعتباری 13,000 تومان *100*321#
4 گیگابایت هفت‌روزه دائمی / اعتباری 16,000 تومان *100*3252#
6 گیگابایت هفت‌روزه دائمی / اعتباری 19,500 تومان *100*3251#
1 گیگابایت سی‌روزه + (100 مگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه) دائمی / اعتباری 10,400 تومان *100*264#
2 گیگابایت سی‌روزه + (200 مگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه) دائمی / اعتباری 13,900 تومان *100*263#
3 گیگابایت سی‌روزه 3 گیگابایت سی‌روزه 19,000 تومان *100*24#
4 گیگابایت سی‌روزه دائمی / اعتباری 21,300 تومان *100*23#
حجم و مدت بسته دائمی و اعتباری قیمت خرید با کد دستوری
18 گیگابایت دو ماهه
دائمی / اعتباری 62,000 تومان *100*411#
16 گیگابایت سه‌ماهه دائمی / اعتباری 44,000 تومان *100*422#
25 گیگابایت سه‌ماهه دائمی / اعتباری 64,000 تومان *100*421#
15 گیگابایت چهار ماهه دائمی / اعتباری 62,000 تومان *100*432#
25 گیگابایت چهار ماهه دائمی / اعتباری 89,900 تومان *100*431#
35 گیگابایت شش‌ماهه دائمی / اعتباری 99,000 تومان *100*442#
50 گیگابایت شش‌ماهه دائمی / اعتباری 119,000 تومان *100*441#
45 گیگابایت یک‌ساله دائمی / اعتباری 112,000 تومان *100*452#
70 گیگابایت یک‌ساله دائمی / اعتباری 159,000 تومان *100*451#
2 گیگابایت سی‌روزه (ویژه مشترکین جدید) دائمی / اعتباری 10,400 تومان *100*61131#
حجم و مدت بسته دائمی و اعتباری قیمت خرید با کد دستوری
3 گیگابایت سی‌روزه (ویژه مشترکین جدید) دائمی / اعتباری 12,400 تومان *100*61132#
5 گیگابایت سی‌روزه (ویژه مشترکین جدید) دائمی / اعتباری 15,400 تومان *100*61133#
7 گیگابایت سی‌روزه (ویژه مشترکین جدید) دائمی / اعتباری 18,400 تومان *100*611341#
10 گیگابایت سی‌روزه (ویژه مشترکین جدید) دائمی / اعتباری 21,900 تومان *100*611342#
15 گیگابایت سی‌روزه (ویژه مشترکین جدید) دائمی / اعتباری 27,400 تومان *100*611343#

و در آخر…

همان طور که به شما قول داده‌ایم سعی کردیم تا در این مقاله از وبلاگ پیشخوان سه روش مهم و کاربردی برای خریداری اینترنت همراه اول را برایتان مطرح کنیم. برای خرید اینترنت در نظر داشته باشید که هر کدام  از این سه طریق بیان شده دارای بسته‌های متفاوتی نسبت به همدیگر هستند و خوب است تا پیش از خرید و تایید نهایی، ابتدا سری به تمام بسته‌های موجود در سایت، اپلیکیشن و کدهای دستوری بزنید و سپس اقدام به خرید اینترنت همراه اول کنید. همین طور استفاده از اپلیکیشن‌های مختص به اپراتورخود سیم کارتتان برای خرید اینرنتی انواع بسته اینترنت همراه اول، اغلب دارای پیشنهادات متنوع‌تر، ویژه و ارزان قیمت‌تری است که پیشنهاد ما در وهله اول انتخاب آن‌ها برای خرید بسته‌های مربوط به شارژ، پیامک، مکالمه و اینترنت است.

ثبت دیدگاه