اگر شما هم از مشترکین اعتباری رایتل هستید پس یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر چند وقت یکبار باید انجام دهید خرید شارژ رایتل است. برای انجام این کار روش‌های مختلفی پیش روی مشترکین عزیز قرار دارد که می‌توانید بر حسب میزان مصرف خود از طریق هر یک از این روش‌ها اقدام به خرید شارژ نمایید….

اگر شما هم از مشترکین اعتباری رایتل هستید پس یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر چند وقت یکبار باید انجام دهید خرید شارژ رایتل است. برای انجام این کار روش‌های مختلفی پیش روی مشترکین عزیز قرار دارد که می‌توانید بر حسب میزان مصرف خود از طریق هر یک از این روش‌ها اقدام به خرید شارژ نمایید. در این مقاله از سایت پیشخوان 24 با ما همراه باشید تا تمامی این روش‌ها را با هم بررسی کنیم و شما بر حسب راحتی  و دسترسی به هر یک از آ‌ن‌ها، مناسب‌ترین راه را برای خرید شارژ و افزایش اعتبار سیم کارت اعتباری خود انتخاب کنید.

روش‌های خرید شارژ رایتل

1 ) خرید شارژ پیشخوان 24

برای خرید شارژ رایتل از طریق اپلیکیشن پیشخوان 24 کافیست ابتدا نرم افزار را از استورهای معتبر و یا سایت پیشخوان 24 روی موبایل خود نصب کنید. پس از ثبت نام وارد بخش شارژ و اینترنت شوید.

خرید شارژ از طریق پیشخوان 24

حالا در این صفحه گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید.

خرید شارژ و بسته اینترنت با پیشخوان 24

پس از ورود به صفحه خرید شارژ، باید شماره موبایل خود را وارد و اپراتور مورد نظر را انتخاب کنید.

وارد کردن شماره موبایل

حالا به راحتی می‌توانید انواع مبالغ را مشاهده و با توجه به میزان مصرف خود، یک مورد را خریداری کنید.

خرید شارژ رایتل با پیشخوان 24

خرید کارت شارژ رایتل به صورت آنلاین

مشترکین ااعتباری رایتل با مراجعه به آدرس اینترنتی https://reg.rightel.ir/Echarge/ECharg/ChargeBuy/ChargeBuy می‌توانند کارت به صورت آنلاین کارت شارژ مورد نظر خود را خریداری کنند. شما می‌توانید با انتخاب نوع، تعداد کارت شارژ مورد نیاز و پرداخت به صورت آنلاین، کد شارژ را از طریق پست الکترونیکی دریافت و با وارد نمودن کد دستوری # شماره رمز *141* در گوشی خود، افزایش اعتبار را انجام دهید. مشترکین می‌توانند از بین مبالغ  ۲۰,۰۰۰ ریال، ۵۰,۰۰۰ ریال، ۱۰۰,۰۰۰ ریال، ۲۰۰,۰۰۰ ریال و ۵۰۰,۰۰۰ ریال مبلغ مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

خرید کارت شارژ رایتل به صورت آنلاین

خرید شارژ از طریق سایت رایتل

خرید شارژ شورانگیز

برای خرید شارژ شورانگیز رایتل از طریق سایت رایتل کافیست به آدرس charge.rightel.ir/exciting مراجعه کنید و با وارد کردن شماره موبایل خود خرید اعتبار را انجام دهید.

روش های خرید شارژ همراه اول

خرید شارژ مستقیم عادی

برای خرید شارژ عادی رایتل از طریق سایت رایتل کافیست به آدرس charge.rightel.ir/normal مراجعه کنید و با وارد کردن شماره موبایل خود خرید اعتبار را انجام دهید.

خرید شارژ از طریق سایت رایتل

خرید شارژ رایتل از طریق سایت بانک‌ها

جهت راحتی بیشتر، امکان خرید اعتبار از طریق سایت بانک‌ها نیز در اختیار مشترکین عزیز رایتل قرار گرفته‌است. کافیست به آدرس اینترنتی هر یک از بانک‌ها مراجعه کرده و در بخش خرید شارژ، عملیات مورد نظر را انجام دهید.

خرید شارژ رایتل از سایت بانک ملی

خریدشارژ مستقیم  از سایت بانک ملت

خرید شارژ رایتل و همراه اول  از سایت بانک مسکن

خرید کد شارژ از سایت بانک پاسارگاد

خرید از سایت بانک پارسیان

خرید  شارژ از سایت بانک کشاورزی

خرید شارژ رایتل از طریق سایت بانک‌ها

سیستم خرید شارژ از بستر پرداخت امن پاسارگاد (امپاد)

به منظور تسهیل خرید اعتبار، سامانه پرداخت همراه مبتنی بر کد دستوری (USSD) بانک پاسارگاد، با همکاری شرکت رایتل راه اندازی شده است. استفاده از این سامانه احتیاج به نصب هیچ گونه برنامه ای روی گوشی ندارد و با شماره گیری کد دستوری *720#از روی تلفن همراه مجهز به سیم کارت رایتل امکان‌پذیر است. این خدمت رایگان است و کلیه دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب می‌توانند از آن بهره مند شوند.

امکانات این بستر پرداخت عبارتند از:

سیستم خرید شارژ از بستر پرداخت امن پاسارگاد (امپاد)

خرید شارژ از طریق سامانه رایتل من

سامانه رایتل من یکی دیگر از امکانات این اپراتور جهت راحتی بیشتر مشترکین خود می‌باشد. گزینه افزایش اعتبار در این سامانه مخصوص مشترکین سیم‌کارت‌های اعتبار و دیتا است. با انتخاب شماره رایتل و مبلغ اعتبار دلخواهتان، پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، بدون نیاز به دریافت کد شارژ، شارژ ریالی در همان لحظه بر روی سیم کارت شما منظور می‌شود. از جمله دیگر امکانات این سامانه می‌توان به خرید بسته، مشاهده باقی مانده بسته ها، فعالسازی سرویس‌ها و … اشاره کرد.

خرید شارژ از طریق سامانه رایتل من

خرید شارژ از طریق اپلیکشن رایتل من

رایتل به منظور راحتی بیشتر مشترکین خود، گزینه افزایش اعتبار مخصوص مشترکین سیم‌کارت‌های اعتبار و دیتا را در اپلیکیشن رایتل من نیز قرار داده است. با انتخاب شماره رایتل و مبلغ اعتبار دلخواهتان، پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، بدون نیاز به دریافت کد شارژ، شارژ ریالی در همان لحظه بر روی سیم کارت شما منظور می‌شود.

اپلیکیشن رایتل من را می‌توانید از سایت رایتل و یا استورهای معتبر دانلود کنید.

خرید شارژ از طریق اپلیکشن رایتل من

انتقال اعتبار بين سيم کارت‌های رايتل

سرویس انتقال اعتبار به مشترکین اعتباری و دیتای رایتل امکان می‌دهد تا از سیم‌کارت خود به سایر مشترکین رایتل (اعتباری و دیتا) اعتبار ریالی انتقال دهند. برای فعا‌سازی سرويس انتقال اعتبار برای اولين بار، به صورت زیر عمل کنید:

محدوده اعتبار قابل انتقال توسط اين سرويس به شرح زير است:






خرید شارژ با اپلکیشن‌ها

علاوه بر تمامی روش‌های ذکر شده امکان خرید شارژ از طریق اپلیکیشن‌های پرداخت مانند آپ، 724 و پیشخوان 24 نیز در اختیار شما قرار دارد.

مشاهده اعتبار باقی مانده رایتل

برای مشاهده اعتبار سیم‌کارت اعتباری رایتل می‌توانید از کد دستوری #140* استفاده کنید.

خرید بسته های اینترنتی

ثبت دیدگاه