آخرین مقالات و اخبار

چگونه گذرواژه سوابق بیمه تامین اجتماعی را بازیابی کنیم؟

سازمان تامین اجتماعی سامانه‌ای شامل سایت و اپلیکیشن را راه‌اندازی کرده است تا خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه کند. شما برای استفاده از خدمات این سامانه باید کد ملی و گذرواژه را بدانید؛ اما، گاهی پیش می‌آید که دچار فراموشی گذرواژه تامین اجتماعی می‌شود. ما به شما روش بازیابی گذرواژه تامین اجتماعی را می‌آموزیم…

همه آنچه که باید درباره دفترچه بیمه درمانی تامین اجتماعی بدانید

مهم‌ترین هدف بیمه درمان تامین اجتماعی آسودگی خاطر بیمه‌شدگان و برداشتن باری از دوش آنان در دوران سختی و بیماری است. بیمه درمانی تامین اجتماعی با صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی برای بیمه‌گزار و افراد تحت سرپرستی او، این امکان را فراهم می‌کند تا این افراد در زمان بیماری و نیاز به استفاده از خدمات درمانی، طبق قوانین بیمه درمانی تأمین اجتماعی از مزایای دفترچه بیمه خود و امکانات این سازمان استفاده کنند….

نوبت دهی تعویض پلاک، راحت‌تر از همیشه

برای خرید و فروش خودرو، دریافت نوبت از مراکز تعویض پلاک الزامی است. اگر می‌خواهید در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید و دفعات مراجعه به مراکز فک پلاک را کاهش دهید؛ باید بدانید که چطور می‌توانید نوبت دهی را اینترنتی انجام دهید و بعد از آن در ساعت و روز دلخواه خود به مراکز مراجعه کنید….

همه مقالات شارژ و اینترنت خدمات اجتماعی خدمات خودرو قبوض مرسولات پستی مالی و اقتصاد سایر خدمات
خدمات اجتماعی

راهنمای استعلام سهام فوت شدگان و انتقال آن به وراث

طوبی لازمی
|

انتقال سهام عدالت فوت شدگان و تقسیم سود آن در بین وراث، خدمتی است که اخیرا دولت آن را ارائه کرده است. وارثین برای دریافت سهام عدالت متوفی نیاز به ثبت درخواست و تشکیل پرونده در مراکز اعلام‌شده دارند. انجام مراحل انتقال سهام عدالت فوت‌شدگان نیازمند داشتن شرایط و مدارک خاص و مراحل مشخص مانند استعلام سهام فوت شدگان است که در این مقاله با آنها آشنا می‌شوید….

خدمات خودرو

راهنمای کامل استعلام و دریافت تاریخچه پلاک خودرو برای بیمه

مهدی افراشته
|

اگر برای حفظ یا انتقال بیمه‌نامه به تاریخچه پلاک نیاز دارید، این مقاله را بخوانید تا با روش دریافت آن آشنا شوید….

بنرهای صفحه وبلاگ

چگونه گذرواژه سوابق بیمه تامین اجتماعی را بازیابی کنیم؟

ساناز امینی
|

سازمان تامین اجتماعی سامانه‌ای شامل سایت و اپلیکیشن را راه‌اندازی کرده است تا خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه کند. شما برای استفاده از خدمات این سامانه باید کد ملی و گذرواژه را بدانید؛ اما، گاهی پیش می‌آید که دچار فراموشی گذرواژه تامین اجتماعی می‌شود. ما به شما روش بازیابی گذرواژه تامین اجتماعی را می‌آموزیم…

راهنمای پرداخت قبض

پیگیری قبوض پرداخت شده و راهکار پرداخت تکراری قبوض

سارا واعظی
|

“چرا بعد از پرداخت قبوض، همچنان قبض پرداخت شده در بخش سوابق نمایش داده‌ می‌شود؟” این سوال، یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات شما کاربران عزیز از تیم پشتیبانی پیشخوان 24 درباره پیگیری قبوض است، به همین دلیل در این پست به طور مفصل و کامل به آن پاسخ خواهیم داد تا دیگر نگران عدم پرداخت قبوض و یا پرداخت تکراری نباشید. شما می‌توانید با پشتیبانی تلفنی ما از طریق شماره تماس 02128428994 در ارتباط باشید و یا سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تلگرام Pishkhan24_CRM@ و اینستاگرام Pishkhan_24 در میان بگذارید….

خدمات خودرو

پرداخت جریمه رانندگی و پرداخت خلافی خودرو

یاسمن سعید
|

در این مقاله از وب سایت پیشخوان، تصمیم داریم روش‌های مختلف گرفتن خلافی خودرو و پرداخت آن را با هم بررسی کنیم. شما هم اگر تا به حال  تصمیم به خرید و فروش خودرویتان گرفته باشید حتما با قضیه‌ی پرداخت جریمه و خلافی از جانب پلیس مواجه شده‌اید. تازه اگر این موضوع را هم در نظر بگیرید که بعضی از جرایم راهنمایی رانندگی پس از گذشت دو ماه دوبرابر می‌شود، دیگر به کل باید مطمئن باشید که باید راه‌ها پرداخت خلافی خودرویتان را یاد بگیرید….

خدمات خودرو

نکات مهم و حیاتی که لازم است درباره‌ی طرح کنترل آلودگی هوا بدانید!

سارا واعظی
|

موضوع ایجاد طرح ترافیک در تهران به زمان‌های بسیار دوری برمی‌گردد. به تدریج با گسترش یافتن شهرها و افزایش تعداد وسایل نقلیه، مسئولان شهری به این نتیجه رسیدند که قادر نیستند حمل و نقل اتومبیل‌های شهروندان را کنترل کنند و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، هیچ کس به کار و زندگی‌اش نمی‌رسد….

خدمات خودرو

نرخ جریمه رانندگی سال ۱۴۰۳ به همراه جدول و شرح تخلف

سارا واعظی
|

در این مقاله، نرخ جریمه های رانندگی ۱۴۰۳ همراه با توضیحات هر کدام در جدول آمده است. شما می‌توانید نرخ جرایم را در کلان‌شهرها، سایر شهرها و روستاها مشاهده کنید؛ سپس در صورت داشتن اعتراض، مراحل اعتراض به جریمه را از این مطلب بخوانید….

شارژ و اینترنت

مناسب‌ترین بسته اینترنت ایرانسل خود را همین حالا انتخاب کنید

سارا واعظی
|

اگر بخواهید 10 مورد از مهم‌ترین امکاناتی را که در طول روز به آن‌نیاز دارید نام ببرید، اینترنت دیتا یکی از اولین انتخاب‌های شماست. اینترنت در بسیاری از لحظات زندگی کنار ماست؛ از برقراری ارتباط به دوستان و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا جستجوی یک دستور آشپزی در گوگل. اینترنت دیتا دسترسی به این امکانات را بسیار ساده‌تر از هر زمانی کرده است و با سرعت بالا یکی از مهم‌ترین نیازهای ما را برطرف می‌کند….

شارژ و اینترنت

معرفی بسته‌های اینترنت دیتا، دائمی و اعتباری رایتل

سارا واعظی
|

با توجه به اهمیت دسترسی به اینترنت پرسرعت در هر زمان و هر مکان، اپراتور رایتل با دنبال کردن همین هدف، خدمات متنوعی را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. رایتل با ارائه سه دسته بسته اینترنتی مخصوص سیم‌کارت‌های دیتا، اعتباری و دائمی سعی در ارائه بهترین و کامل‌ترین خدمات در زمینه اینترنت همراه دارد….