آخرین مقالات و اخبار

چگونه گذرواژه سوابق بیمه تامین اجتماعی را بازیابی کنیم؟

سازمان تامین اجتماعی سامانه‌ای شامل سایت و اپلیکیشن را راه‌اندازی کرده است تا خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه کند. شما برای استفاده از خدمات این سامانه باید کد ملی و گذرواژه را بدانید؛ اما، گاهی پیش می‌آید که دچار فراموشی گذرواژه تامین اجتماعی می‌شود. ما به شما روش بازیابی گذرواژه تامین اجتماعی را می‌آموزیم…

همه آنچه که باید درباره دفترچه بیمه درمانی تامین اجتماعی بدانید

مهم‌ترین هدف بیمه درمان تامین اجتماعی آسودگی خاطر بیمه‌شدگان و برداشتن باری از دوش آنان در دوران سختی و بیماری است. بیمه درمانی تامین اجتماعی با صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی برای بیمه‌گزار و افراد تحت سرپرستی او، این امکان را فراهم می‌کند تا این افراد در زمان بیماری و نیاز به استفاده از خدمات درمانی، طبق قوانین بیمه درمانی تأمین اجتماعی از مزایای دفترچه بیمه خود و امکانات این سازمان استفاده کنند….

نوبت دهی تعویض پلاک، راحت‌تر از همیشه

برای خرید و فروش خودرو، دریافت نوبت از مراکز تعویض پلاک الزامی است. اگر می‌خواهید در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید و دفعات مراجعه به مراکز فک پلاک را کاهش دهید؛ باید بدانید که چطور می‌توانید نوبت دهی را اینترنتی انجام دهید و بعد از آن در ساعت و روز دلخواه خود به مراکز مراجعه کنید….

همه مقالات شارژ و اینترنت خدمات اجتماعی خدمات خودرو قبوض مرسولات پستی مالی و اقتصاد سایر خدمات
خدمات اجتماعی

راهنمای ثبت نام تامین اجتماعی برای استعلام سوابق بیمه | sabeghe.tamin.ir

سارا واعظی
|

اطلاع از سوابق بیمه تامین اجتماعی باعث می‌شود که شما از سابقه کار، حقوق قانونی و میزان کارکرد خود به‌طور دقیق مطلع شوید. با این کار اگر مشکلی‌ هم در اطلاعات ثبت‌شده در سایت تامین اجتماعی وجود داشته باشد، می‌توانید به‌موقع اقدام کنید و مشکل را برطرف کنید؛ برای این کار نیاز به ثبت‌نام در سامانه و مراجعه به قسمت سوابق دارید که در این مقاله درباره همه جزئیات مربوط به آن‌ها صحبت کرده‌ایم….

خدمات خودرو

کدام جریمه‌های رانندگی پس از 60 روز دو برابر می‌شوند؟

ابراهیم عبدوس
|

در این پست ضمن توضیح و تشریح انواع جرایم رانندگی به موضوع دو برابر شدن جرایم می‌پردازیم. همچنین راهکار‌هایی برای نحوه اعتراض به قبض جریمه رانندگی وجود دارد که با شما به اشتراک خواهیم گذاشت….

شارژ و اینترنت

تنظیمات اینترنت ایرانسل و فعالسازی اینترنت گوشی برای تمامی سیستم‌عامل‌ها

سارا واعظی
|

چند بار در روز اینترنت گوشی خود را روشن می‌کنید تا شبکه‌ها یاجتماعی خود را چک کنید و یا عبارتی را در گوگل جستجو کنید؟ قطعا بیشتر از تعداد انگشتان دستانتان. اینترنت همراه یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین امکاناتی است که اپراتورها در اختیار مشترکین خود قرار داده‌اند….

خدمات اجتماعی

بهترین راه مشاهده فیش حقوقی تامین اجتماعی

شایان رهسپار عظیمی
|

با اینترنتی شدن خدمات تامین اجتماعی، یکی از دغدغه‌های مهم مستمری‌بگیران ادارات و سازمان‌های مختلف کشوری و لشگری، گرفتن فیش حقوقی تامین اجتماعی از طریق سامانه‌های معرفی شده است. این مسئله به یکی از مشغله‌های اصلی بازنشستگان و همچنین مستمری بگیران تبدیل شده است….

شارژ و اینترنت

با همه 14 روش خرید شارژ ایرانسل آشنا شوید

سارا واعظی
|

اگر شما هم از مشترکین اعتباری اپراتور ایرانسل باشید، هر چند وقت یکبار بر اساس میزان مصرف خود، باید شارژ خریداری کنید. برای خرید شارژ ایرانسل روش‌های متفاوتی پیش روی مشترکین قرار دارد که احتمالا تاکنون از بعضی استفاده کرده‌اید و با بعضی از آن آشنایی ندارید. در این پست از وبلاگ پیشخوان 24 با…

راهنمای پرداخت قبض

با تمامی روش‌های استعلام و پرداخت قبض در کشور آشنا شوید

سارا واعظی
|

پرداخت قبوض وظیفه‌ای است که همه ما هر ماه و سر موعد مشخصی باید آن را انجام دهیم. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که احتمالا با تعدادی از آن‌ها آشنا هستید و بارها قبوض خود را از همین طریق پرداخت کرده‌اید اما در این میان ممکن است روش‌های دیگری نیز باشد که با آن‌ها آشنایی ندارید….

شارژ و اینترنت

با بسته‌های اینترنت همراه اول آشنا شوید و بهترین را انتخاب کنید

سارا واعظی
|

یکی از مهم‌ترین نیازهای دنیای امروز دسترسی به اینترنت پر سرعت در هر زمان و هر مکان است. بسیاری از ما برای استفاده از فضای مجازی و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی یا ارتباط با دوستانمان و دسترسی به اطلاعات مختلف در بستر اینترنت از اینترنت موبایل خود استفاده می‌کنیم. بهترین راه استفاده از اینترنت موبایل، فعالسازی بسته‌ اینترنتی متناسب با حجم و زمان مصرف شماست. بدین ترتیب هم در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید و هم می‌توانید مصرف اینترنت خود را کنترل کنید….

topPosts

با انواع خدمات بیمه تامین اجتماعی برای بیمه شده آشنا شوید

سارا واعظی
|

در زندگی شلوغ و پر استرس امروز، بیمه پشتیبانی محکم و همیشگی برای اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و ناگهانی است. سازمان تامین اجتماعی یکی از قدیمی‌ترین سازمان‌های ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای است و سالهاست که در زمینه‌های گوناگون از بیمه شدگان خود حمایت می‌کند. بیمه‌های اصلی این سازمان در دو دسته بندی کلی بیمه اجباری و بیمه خویش فرما قرار می‌گیرند….

topPosts

با 1+11 روش خرید شارژ همراه اول آشنا شوید

سارا واعظی
|

بسیاری از ما خرید کارت شارژ از سوپرمارکت‌ها را به خاطر داریم اما امروزه دیگر کمتر کسی از این روش استفاده می‌کند. از خرید شارژ با اپلیکیشن‌ها تا سایت همراه اول و حتی شارژ خودکار، همگی در کنار مشترکین عزیز هستند تا روند خرید شارژ را به تجربه‌ای راحت‌تر بدل کنند….