آخرین مقالات و اخبار

نوبت دهی تعویض پلاک، راحت‌تر از همیشه

برای خرید و فروش خودرو، دریافت نوبت از مراکز تعویض پلاک الزامی است. اگر می‌خواهید در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید و دفعات مراجعه به مراکز فک پلاک را کاهش دهید؛ باید بدانید که چطور می‌توانید نوبت دهی را اینترنتی انجام دهید و بعد از آن در ساعت و روز دلخواه خود به مراکز مراجعه کنید….

چگونه گذرواژه سوابق بیمه تامین اجتماعی را بازیابی کنیم؟

سازمان تامین اجتماعی سامانه‌ای شامل سایت و اپلیکیشن را راه‌اندازی کرده است تا خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه کند. شما برای استفاده از خدمات این سامانه باید کد ملی و گذرواژه را بدانید؛ اما، گاهی پیش می‌آید که دچار فراموشی گذرواژه تامین اجتماعی می‌شود. ما به شما روش بازیابی گذرواژه تامین اجتماعی را می‌آموزیم…

همه آنچه که باید درباره دفترچه بیمه درمانی تامین اجتماعی بدانید

مهم‌ترین هدف بیمه درمان تامین اجتماعی آسودگی خاطر بیمه‌شدگان و برداشتن باری از دوش آنان در دوران سختی و بیماری است. بیمه درمانی تامین اجتماعی با صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی برای بیمه‌گزار و افراد تحت سرپرستی او، این امکان را فراهم می‌کند تا این افراد در زمان بیماری و نیاز به استفاده از خدمات درمانی، طبق قوانین بیمه درمانی تأمین اجتماعی از مزایای دفترچه بیمه خود و امکانات این سازمان استفاده کنند….

همه مقالات شارژ و اینترنت خدمات اجتماعی خدمات خودرو قبوض مرسولات پستی مالی و اقتصاد سایر خدمات
خدمات اجتماعی

معافیت سه گروه از پرداخت مالیات و عوارض نقل و انتقال املاک!

مهدی افراشته
|

بر اساس مصوبه جدید هیئت دولت، سه گروه از پرداخت مالیات و عوارض نقل و انتقال املاک معاف شدند. در بین این سه گروه، نام افرادی دیده می‌شود که جزو سه دهک پایین درآمدی هستند….

راهنمای پرداخت قبض

راهنمای پرداخت قبض تلفن ثابت، موبایل، آب، برق، گاز و شهرداری

شایان رهسپار عظیمی
|

تنوع بالای روش‌های پرداخت قبض باعث شده است که دیگر نیازی به انجام کار‌های وقت‌گیر و پرزحمتی مثل مراجعه حضوری نباشد. روش پرداخت هر نوع قبض متفاوت است اما مگر می‌شود برای هر نوع قبض از یک روش متفاوت استفاده کرد؟ در این مقاله علاوه بر معرفی راه‌های پرداخت قبوض، با بهترین روش پرداخت قبوض که امکان پرداخت تجمیعی قبض‌ها را فراهم کرده است، آشنا می‌شوید….

شارژ و اینترنت

خرید شارژ هدیه برای دیگران؛ ارزان اما ارزشمند

ساناز امینی
|

خرید شارژ هدیه برای دیگران، یکی از هدایایی است که ارزش مادی ندارد اما ارزش معنوی دارد به‌خصوص اگر زمانی باشد که افراد به آن نیاز دارند!…

شارژ و اینترنت

روش‌های استعلام مانده اینترنت سیم کارت همراه اول،رایتل و ایرانسل

ساناز امینی
|

اینکه بتوانیم با روش‌های راحت و ساده استعلام مانده اینترنت سیم کارت خود را بگیریم، یک ضرورت است. اغلب مواقع احتمال دارد که مصرف زیاد اینترنت ما را به شک اندازد که بسته اینترنتی‌مان به اتمام نرسیده باشد؟ یا نکند درست جایی که اینترنت نیاز داریم، بسته تمام شود و برایمان مسئله ساز شود!…

خدمات خودرو

راهنمای جامع استعلام سوابق ماشین؛ از چیستی تا روش‌های آن

ساناز امینی
|

استعلام سوابق خودرو خدمتی کاربردی برای کاهش اضطراب و افزایش اطمینان از امنیت معامله خودرو است که تا چندی پیش فقط به‌صورت حضوری ارائه می‌شد اما در حال حاضر به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است؛ اما، روش استفاده از آن نیاز به آموزش مرحله به مرحله دارد….

بنرهای صفحه وبلاگ

نوبت دهی تعویض پلاک، راحت‌تر از همیشه

سارینا عمادی
|

برای خرید و فروش خودرو، دریافت نوبت از مراکز تعویض پلاک الزامی است. اگر می‌خواهید در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید و دفعات مراجعه به مراکز فک پلاک را کاهش دهید؛ باید بدانید که چطور می‌توانید نوبت دهی را اینترنتی انجام دهید و بعد از آن در ساعت و روز دلخواه خود به مراکز مراجعه کنید….

خدمات اجتماعی

اعتراض به سوابق بیمه تامین اجتماعی ناقص و ناموجود

شایان رهسپار عظیمی
|

زمانی که استعلام سوابق بیمه خود را می‌گیرید، ممکن است با اطلاعاتی روبرو شوید که با سوابق کاری شما متفاوت است؛ در چنین شرایطی باید سراغ اعتراض به سوابق بیمه تامین اجتماعی بروید. اعتراضات معمولا مربوط به سوابق ناموجود یا دارای کسری است. در این مطلب درباره اطلاع از نحوه اعتراض به سوابق ناموجود تامین اجتماعی یا سوابق دارای اشکال و قوانین آنها، صحبت می‌کنیم….

خدمات خودرو

همه چیز درباره‌ نمره منفی گواهینامه و روش‌های استعلام

سارا واعظی
|

احتساب نمره منفی گواهینامه، اهرم فشاری است که باعث می‌شود رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و برای اینکه گواهینامه‌شان مخدوش و نمره منفی‌دار نشود؛ قوانین را رعایت کنند! ما در این مطلب، تمام نکات مرتبط با نمره منفی گواهینامه را آورده‌ایم….

خدمات اجتماعی

راهنمای استعلام سهام فوت شدگان و انتقال آن به وراث

طوبی لازمی
|

انتقال سهام عدالت فوت شدگان و تقسیم سود آن در بین وراث، خدمتی است که اخیرا دولت آن را ارائه کرده است. وارثین برای دریافت سهام عدالت متوفی نیاز به ثبت درخواست و تشکیل پرونده در مراکز اعلام‌شده دارند. انجام مراحل انتقال سهام عدالت فوت‌شدگان نیازمند داشتن شرایط و مدارک خاص و مراحل مشخص مانند استعلام سهام فوت شدگان است که در این مقاله با آنها آشنا می‌شوید….